Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@13:21:01 GMT

شرکت ۱۷ هزار نفر در بیست و دومین جشنواره قصه گویی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۲۱۸

شرکت ۱۷ هزار نفر در بیست و دومین جشنواره قصه گویی

صحت با بیان اینکه سال قبل یازده هزار نفر در جشنواره قصه گویی شرکت کردند، گفت: امسال تقریبا با رشد ۵۰ درصدی مواجه شدیم.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «سروش صحت» امروز شنبه 23 آذر در نشست رسانه ای بیست و دومین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شب قبل قسمت 400 برنامه کتاب باز را در یزد ضبط کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که هر جایی که اسم کتاب و قصه و کتابخوانی است، نام کانون پرورش فکری و مجله کیهان بچه ها نیز هست. در زمان کودکی و نوجوانی ام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش بسزایی در کتاب، کتابخوانی و آشنایی با قصه داشت. متاسفانه به دلایلی نقش کانون در یک دوره کمرنگ شد و در حال حاضر چند سالی است که دوباره این نقش پررنگ شده است.

 

دبیر هنری بیست و دومین جشنواره قصه گویی کانون با اشاره به اینکه سال قبل در بیست و یکمین جشنواره کانون یازده هزار نفر شرکت کردند و ما به خاطر این استقبال خوشحال بودیم، عنوان کرد: امسال 17 هزار نفر در بیست و دومین جشنواره قصه گویی شرکت کردند. تقریبا با رشد 50 درصدی شرکت کنندگان مواجه شدیم.

 

وی در مورد تفاوت استندآپ کمدی و قصه اظهار داشت: استندآپ کمدی لزوما لازم نیست ساختار روایی را رعایت کند، علاوه بر اینکه باید لحظات مفرحی را ایجاد کند و طنزآمیز باشد اما قصه گویی این طور نیست. ممکن است قصه حتی باعث گریه، تامل و تعمق شود.

 

صحت خاطرنشان کرد: آنچه در جشنواره قصه گویی مهم است، نوع قصه گویی و نحوه ارایه آن است. قصه ای اثرگذار است که خوب باشد و همچنین به جان قصه گو نشسته باشد تا بتواند آن را به جان شنونده منتقل کند. در این جشنواره نوع قصه گویی لحاظ می شود و مهم این است که قصه به جان مخاطب بنشیند.

 

گفتنی است، بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 26 تا 30 آذر با شعار «آینده ساختنی است»، برگزار می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم اجلاس نماز سامانه فهما انتخابات فعالیت های مسجدی سبک زندگی مسابقات قرآنی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سروش صحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد

دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و استادان، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا،‌ دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، از استقبال پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی‌پژوهشی تا ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه، چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس در پایگاه ISC نمایه‌ می‌شود.

محورهای اصلی این کنفرانس که اول خرداد ۱۴۰۳ به همت بخش مطالعات هند دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات جهان برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه مطالعات هند در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی‌اجتماعی است. همچنین بر اساس فراخوان منتشر شده، محور ویژه این کنفرانس «روابط هند و ایران» خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند باید چکیده مقاله خود را در ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه تا پایان فروردین ۱۴۰۳ از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی «https://isconf.ut.ac.ir» ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد