Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه (۲۳ آذر ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری حفاران غیرمجاز

سرهنگ محمد علی پور، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان امروز گفت: ۷ نفر در منطقه کیش دیبی شهرستان تالش و ۴ نفر در اطاقور شهرستان لنگرود به اتهام حفاری غیر مجاز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با بیان اینکه از حفاران ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری کشف و ضبط شده است، افزود:متهمان به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورتجلسه و بر اساس شواهد و بازجویی‌های اولیه و اتهامات وارده برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف محموله قاچاق در گمرک آستارا

رسول امیدی، مدیرکل گمرک آستارا امروز گفت: یک محموله ۱۵ تنی کالای قاچاق در گمرک آستارا کشف شده است.


او، ارزش این محموله قاچاق که شامل مواد نیروزا و غذای دام و طیور است ۵۶ میلیارد ریال است.

مدیرکل گمرک آستارا افزود: کارکنان گمرک آستارا هنگام کنترل یک دستگاه کامیون متوجه اختلاف در تصاویر اسکن بار گمرکات مبدا و مقصد شدند و پس از بررسی‌ها قاچاق بودن این کالا‌ها محرز شد.

رسول امیدی گفت: کالای بارگیری شده در رجائی شهر، مکمل‌های غذایی و مواد انرژی زا بود، اما این محموله بعد از بارگیری باز شده و محموله با ذرت خرد شده جایگزین شد که آثار دستکاری در میخ و پرچ دستگیره درب کانتینر این مساله را ثابت کرد.

او با بیان اینکه کالای جایگزین (خوراک دام) به علت ممنوع بودن صادراتش مشمول قاچاق شده است، افزود: راننده کامیون با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رفع تصرف اراضی ملی در ییلاق ماسال


علی شالیکار، دادستان شهرستان ماسال امروز گفت: حدود یک هکتار از زمین‌های ملی مناطق ییلاقی ماسال رفع تصرف شده است.

او افزود: در یک ماه اخیر ۹ هزار و ۸۹۳ هکتار از زمین‌های ملی ماسال در روستا‌های دشته، آریدول، امام زاده شفیع، شرگا، سرکوم، رامینه، ماسوله خانی با حکم قضایی از متصرفان پس گرفته شد.

دادستان شهرستان ماسال تصریح کرد: ماموران انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی ۲۳ متصرف را به مراجع قضایی معرفی کردند و آثار تصرف را در عرصه و اعیان این زمین‌ها از بین بردند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: با تلاش‌های همکاران حقوقی، رؤسای شهرستان‌ها و همکارانم در یگان حفاظت اراضی تنها در فروردین‌ماه سال جاری ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی افزود: این رفع تصرفات به‌صورت فوری و با حکم قضائی بوده که تعداد آن ۲۱۸ مورد گزارش شده است. موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران، دماوند، پردیس، رباط‌کریم، ملارد و اسلام‌شهر بوده است.

کد خبر 6085665 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید