Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین آقایی هشتجین مدیرعامل سیدوک به همراه ۱۰ تن از خیران نیک اندیش کشور با هدف بررسی شرایط خانوارهای ساکن در روستای زلزله زده ورنکش میانه و تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به آنها، عازم این روستا شدند.
بر اساس این گزارش، یک تن برنج و مواد غذایی ، لوازم خانگی، صدها دست لباس گرم و تعداد زیادی اسباب بازی و عروسک از جمله اقلامی بود که از سوی خیران بین اهالی روستا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به در پیش بودن شب «یلدا» صدها کیلو شیرینی، میوه و تنقلات به ساکنان روستای ورنکش تحویل شد تا همراه با دیگر هموطنان، این آیین ایرانی را در کنار یکدیگر جشن بگیرند.

مدیرعامل «سیدوک» در این باره به خبرنگار ما گفت: هرچند دولت و نهادهای امدادرسان، امکانات خود را برای یاری رسانی به زلزله زدگان ورنکش به کار گرفته‌اند اما کمک به همنوعان و هموطنان زلزله زده که در این هوای سرد شرایط سختی را سپری می‌کنند باید به عنوان یک مسوولیت اجتماعی مدنظر انجمن‌ها، نهادهای مردمی و شرکت‌های خصوصی باشد و همه آنهایی که امکان و توان برای ارسال و یا جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی را دارند، در این عرصه همراه شوند.

آقایی هشتجین افزود: بنده و تعدادی از خیران در این سفر یکروزه علاوه بر توزیع اقلام و کمک‌های غیرنقدی، مبلغی به صورت نقدی در اختیار اهالی محترم و شریف این روستا قرار دادیم.

زلزله ۵.۹ ریشتری در بامداد هجدهم آبانماه سالجاری در آذربایجان شرقی به کانون ترک میانه، موجب جان باختن ۵ تن از اهالی روستای ورنکش میانه و خسارت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی به حدود ۵ واحد مسکونی در شهرستان های میانه و سراب شد.

46

کد خبر 1330970

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی زلزله زلزله آذربایجان باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا بوریس جانسون دونالد ترامپ انتخابات مجلس یازدهم انگلیس باشگاه پرسپولیس سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بایرام زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مردم، گردشگران و تورهای طبیعت‌گردی در آذربایجان شرقی تقاضا می‌شود تا قوانین حفاظتی محیط زیست را در مناطق چهارگانه حفاظت شده استان با حساسیت و جدیت رعایت کنند.

وی بر ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری تاکید و اضافه کرد: با آغاز فصل طبیعت‌گردی در استان شاهد افزایش روز افزون حضور گردشگران در مناطق مختلف طبیعت استان هستیم که لازم است در راستای حفظ طبیعت از ایجاد و ظهور و بروز هر گونه آلودگی‌ها خودداری شود.

بایرام زاده مناطق چهارگانه حفاظت شده آذربایجان شرقی را شامل پارک ملی کمتال در بخش سیه رود شهرستان جلفا، پارک ملی ارسباران در شهرستان خداآفرین، منطقه دیزمار در خداآفرین و ورزقان و منطقه حفاظت شده سهند در اطراف تبریز اعلام کرد که حفظ و نگهداری این زیست‌بوم‌ها برای نسل‌های آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: قوانین این مناطق به تورهای گردشگری و کانون اتومبیل رانی آذربایجان شرقی ابلاغ شده است تا با رعایت قوانین محیط زیست، آسیبی به زیست بوم‌های ویژه استان وارد نشود.

کد خبر 6084143

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری