Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:44:29 GMT

تقوی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۲۷۶

تقوی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

تقوی اکنون مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک است و امروز با حکم «سید رضا صالحی امیری» جایگزین «رضا قراخانلو» شد.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در اسنفد 96 رضا قراخانلو را به عنوان رییس آکادمی ملی المپیک برگزید. وی اکنون مشاور علمی و پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک است.

 پیشتر در تیرماه امسال خبرهایی مبنی بر احتمال برکناری و جابجایی رییس آکادمی ملی المپیک منتشر کردند که علت آن را ۲ شغله بودن رییس آکادمی ملی المپیک عنوان کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد

در بارسلونا گاوی را به عنوان کاپیتان آینده بلوگرانا می‌بینند.

طرفداری | پاری سن ژرمن "شیفته" جذب گاوی، هافبک آینده‌دار بارسلوناست و در تلاش است تا این بازیکن جوان را به پارک دو پرنس بیاورد.

گاوی، هافبک بارسلونا، در تابستان آینده مورد توجه پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد انتقال این جوان اسپانیایی  از نیوکمپ بسیار بعید باشد. بن جیکوبز، کارشناس نقل و انتقالات، در گفتگوی اختصاصی با CaughtOffside برای ستون گزارش روزانۀ خود، توضیح داده است که به احتمال زیاد گاوی برای بارسلونا غیرقابل فروش خواهد بود، چراکه این باشگاه اسپانیایی، گاویِ 19 ساله را کاپیتان آینده خود می‌داند.

بارسلونا آکادمی مشهوری دارد که بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا، کارلس پویول، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس را پرورش داده است و به نظر می‌رسد نسل جدیدی از بازیکنان برجسته در حال حاضر در این آکادمی پرورش می‌یابند. گاوی به همراه پدری، لامین یامال و پائو کوبارسی، یکی از چشمگیرترین بازیکنان این نسل است، بنابراین بارسلونا مطمئناً نمی‌خواهد هیچ یک از آنها را به رقبای بزرگ اروپایی خود واگذار کند.

بیشتر بخوانید: پاری سن ژرمن پی‌گیر علاقه خود به هافبک بارسلونا؛ پاریسی‌ها و برقراری ارتباط با گاوی

بارسلونا اجازه خروج به گاوی را نمی‌دهد

بن جیکوبز در مورد لینک شدن و بحث انتقال گاوی به پاری سن ژرمن می‌گوید:

در خط میانی، آنها (پاری سن ژرمن) شیفته گاوی هستند و دوست دارند که او را از بارسلونا به خدمت بگیرند، اما احتمال این انتقال بسیار کم است. گاوی به عنوان کاپیتان آینده بارسلونا در نظر گرفته می‌شود.

گاوی به وضوح می‌تواند برای پاری سن ژرمن یا سایر باشگاه‌های برتر اروپایی مناسب باشد، در حالی که همیشه این وسوسه برای باشگاه‌ها وجود دارد که بازیکنان آکادمی را در برای سود بیشتر بفروشند، با این حال، بارسا همیشه دوست دارد تیمی فوق‌العاده حول بازیکنان بومی خود بسازد، بنابراین حفظ بازیکنی مثل گاوی بدون شک برای پروژه آینده آنها مهم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد