Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@12:26:09 GMT

واکنش حجازی به بازی جنجالی استقلال - سایپا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۳۴۹

آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال روند رو به رشدی داشته اما با توجه به شرایط کنونی تیم در روند این تیم خللی وارد شده است.

وی ادامه داد: استراماچونی در موقعیتی حساس تیم را رها کرد و رفت و این قطعا به ضرر استقلال خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر شرایط حضور دوباره‌اش در این تیم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی درباره اینکه مدیران استقلال خواهان بازگشت این مربی شده‌اند، افزود: اگر فشار هواداران نبود این اتفاق نمی‌افتاد اگر ابتدای فصل بود و نتایج استقلال همچون ابتدای مسابقات بود آیا کسی باز هم دنبال استراماچونی می‌رفت. به نظر من استراماچونی خیلی حرفه‌ای عمل کرد.

وی درباره رفتن فتحی از استقلال بیان داشت: فتحی انتخاب وزیر ورزش بوده و از سوی او حمایت می‌شد به نظر شما فتحی دوست نداشت بازیکن خوب جذب کند ما باید کمی منصف باشیم.

حجازی در پایان در مورد اتفاقات دیدار استقلال – سایپا در سال 1378 گفت: 25 سال از آن بازی می‌گذرد نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم در واقع باید بگویم من الان یادم نیست دیشب شام چه خوردم!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال آتیلا حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد