Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر پارما از خاطرات بد همکاری خود با دی بوئر می‌گوید. 

طرفداری- جاناتان بیابیانی، فرانک دی بوئر را «بدترین سرمربی تاریخ اینتر» توصیف کرده است.

به نقل از فوتبال ایتالیا، دی بوئر در فصل 17-2016 فقط در 14 بازی هدایت نراتزوری را در دست داشت و پس از کسب فقط 5 برد، از هدایت این تیم برکنار شد. زمانی که از بیابیانی در مورد دوران بازی کردنش زیر نظر دی بوئر سوال شد، او پاسخ داد:

از نظر من او بدترین سرمربی تاریخ اینتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در میلان نتیجه نگرفت و سپس راهی انگلیس شد اما در کریستال پالاس بدتر کار کرد. سبک او در تمامی جوانب شکست خورد. 

وی افزود:

این که سرمربی تیم، ما را گروهی پوسیده توصیف کرد بسیار برایم دردناک بود، به نحوی که سریعا جوابش را دادم. اصلا رابطه خوبی با او نداشتم و این فقط در جنبه فنی خلاصه نمی‌شد. در واقع هرگز نفهمیدم چرا مرا کنار گذاشت ولی من تنها کسی نبودم که چنین احساسی داشتم چون حتی آن‌هایی که یار ثابت تیم بودند هم می‌گفتند که فوتبال دی بوئر را درک نمی‌کنند و او همیشه خودخواه است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند

برپا کردن جشن قهرمانی در دربی مقابل رقیب هم شهری، لذت قهرمانی را دوچندان می کند.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. برای اولین بار است که تیمی فتح اسکودتو را در دربی مسجل می کند.

به نقل از اوپتا؛ اینتر اولین فاتح سری آ است که قهرمانی خود را در دربی مسجل می کند. در تاریخ سری آ هیچ کدام از قهرمانان قبلی، قهرمانی خود را در دربی ها قطعی نکرده بودند. به عنوان مثال هیچ یک از اسکودتوهای یوونتوس در دربی تورین قطعی نشده است. اینتر بیستمین اسکودتوی تاریخ باشگاهش را جشن گرفت و آنها می توانند دومین ستاره طلایی را روی پیراهن خود قرار دهند؛ اولین ستاره طلایی اینتر در سال 1966 به پیراهن این تیم اضافه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال