Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:37:53 GMT

تغییرات لیگ برتر فوتسال در صورت سقوط آذرخش به دسته ۲

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۵۵۷

تغییرات لیگ برتر فوتسال در صورت سقوط آذرخش به دسته ۲

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال آذرخش روز گذشته در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال میزبان تیم فرش آرا مشهد بود اما به دلیل مشکلات مالی در این مسابقه حاضر نشد. با اعلام ناظران و داوران مسابقه، این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود فرش آرا اعلام شد.

آذرخش روز چهارشنبه در هفته بیست و یکم باید در تبریز به مصاف تیم مس سونگون برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تداوم مشکلات مالی و عدم حضور در این مسابقه، آذرخش به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد و برنامه لیگ برتر دچار تغییراتی می شود.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: در صورت سقوط آذرخش به لیگ دسته دوم، نتایج بازی های این تیم در نیم فصل دوم حذف می شود تا شرایط برای تمام تیم ها یکسان شود ولی نتایج نیم فصل اول آذرخش پابرجا خواهد ماند.

کد خبر 4797070 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال آذرخش بندرعباس فوتسال آرش جابری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسر تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آنها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

نسیمه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: سطح لیگ‌برتر در سال گذشته بسیار بالا بود و به‌همین علت نمی‌توانستیم از پیش قهرمان فصل را پیش‌بینی کنیم، اما نکته نامناسب لیگ‌برتر کمبود تعداد تیم‌ها بود و این امر موجب شد لیگ‌برتر خیلی زود به اتمام برسد که این موضوع به‌ضرر بازیکنان است.

وی افزود: ما تنها بین چهار تا پنج ماه در لیگ حضور داشتیم، هر چقدر تعداد تیم‌ها و زمان لیگ‌برتر بیشتر باشد، می‌تواند به افزایش کیفیت سطح تیم‌ملی بیشتر کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا بیان کرد: همیشه معتقدم که یک تیم باید به‌اندازه‌ای خوب بازی کند که تصمیمات داوری روی تیمش تأثیر نداشته باشد، داوری در این لیگ گاهاً مشکلاتی داشت، اما در کل داوری‌ها متوسط بود.

وی تاکید کرد: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسر تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آنها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: در خصوص پخش‌زنده رقابت‌هایمان بسیار گفته‌ایم و اهمیت داده نشده است، البته که در لیگ‌برتر فوتسال آقایان نیز پخش زنده فعالی را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تمرین می‌کنم تا به اهدافی که در ذهنم دارم، برسم. به جمله‌ای که می‌گوید «هدفی که داری را نگو، به آن دست پیدا کن تا همه ببینند» معتقدم و به همین دلیل اهدافم را بیان نمی‌کنم.

سطح کیفیت لیگ‌مان افزایش یافته است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا تصریح کرد: در ایران بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی داریم، لیگ فوتسال ما پس از اروپا از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی خوب است، اما این بازیکن جوان‌تر است که باید از باتجربه‌ها کمک بگیرد.

کد خبر 746073

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی