Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل مهدی ترابی به تیم فوتبال امید چین به‌عنوان یکی از بهترین گل‌های تاریخ رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا انتخاب شد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که مرحله انتخابی المپیک 2020 به شمار می‌رود، نظرسنجی درباره بهترین گل این رقابت‌ها در ادوار گذشته منتشر کرد که گل مهدی ترابی به چین در مرحله گروهی مسابقات سال 2016 هم یکی از این گل‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC درباره این گل نوشت: در فاصله 30 یارد تا دروازه، مهدی ترابی ضربه ایستگاهی خود را با دقت و قدرت، به گل سوم ایران تبدیل کرد تا این تیم با برتری 3 بر 2 برابر چین، به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها صعود کند.

گل‌های زکریا السودانی از عربستان سعودی به ازبکستان، عبدالکریم حسن از قطر به چین، احمد السروری از یمن به ازبکستان، عمر ماناسره از اردن به ویتنام، شویا ناکاجیما از ژاپن به ایران، عزیزجون گانیف از ازبکستان به کره جنوبی و نگوین کوانگ‌های از ویتنام به ازبکستان، سایر نامزدهای کسب عنوان بهترین گل تاریخ مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا محسوب می‌شود.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تاکنون در سه دوره برگزار شده و چهارمین دوره آن از روز 18 دی امسال آغاز خواهد شد. تیم فوتبال امید ایران در گروه C رقابت‌ها با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است.

بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده: فکر نمی‌کردم گلم بهترین آسیا شود/ هوای پرسپولیس خوب نیست

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری