Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:35:11 GMT

مرد گمشده در کوهستان برفی ایذه پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۶۵۹

مرد گمشده در کوهستان برفی ایذه پیدا شد

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات جستجو و نجات سه تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه برای یافتن مرد ۴۷ ساله در کوهستان الاهک شهرستان ایذه که از ۲:۳۰ بامداد امروز آغاز شده بود، ساعت ۱۱ با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: فرد مفقود شده در کوه با نام خانوادگی عزیزی در سلامت کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادادی تصریح کرد: در این عملیات جستجو و نجات، ۱۰ نجاتگر در قالب سه تیم عملیاتی شرکت داشته اند.

کد خبر 4797113

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خوزستان ایذه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، دوشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضائی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی افزود: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشت بانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان ادامه داد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز گردید که نهایتاً با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌ود.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما در حال حاضر دو مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6085936

دیگر خبرها

  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد