Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@19:23:20 GMT

ادعای زن ویلموتس که تاج را عصبانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۶۶۸

ادعای زن ویلموتس که تاج را عصبانی کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، وکیل اول مارک ویلموتس، کاترین ویلموتس همسر اوست.

بعد از ماجراهای اخیر و جدایی این مربی از تیم‌ملی ایران، کاترین ویلموتس پرونده را به دست گرفته و به ادعای خود قصد دارد غرامت سنگینی از ایران بگیرد.

این موضوع حتی به مجلس کشیده شده چون در جلسه اخیری که تاج و سلطانی فر وزیر ورزش در بهارستان داشتند، نمایندگان اعلام کردند از بلژیک خبر گرفته اند کاترین ویلموتس ادعا کرده غرامتی ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون یورویی از ایران بگیرد. البته این ادعای همسر ویلموتس باعث عصبانیت شدید تاج شده و اعلام کرده به حرف‌های او توجهی نمی‌کنند.

کد خبر 470010 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال - تیم ملی مارک ویلموتس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است

سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.  

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی بین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کرده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفت وگوها را ادامه دهد.

کنعانی با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولت‌های ثالث در خصوص این موضوع تصریح کرد.

وی گفت: بدون تردید دولت‌های ذیربط می‌توانند در پرتو همکاری‌های دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نائل شوند.

کد خبر 747659

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد