Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان با اشاره به افتتاح پروژه بازآفرینی میدان بسیج، بازگشایی محور ۶۰متری افسران و تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: برای ساخت این پروژه که بزرگترین طرح عمرانی تاریخ شهرداری بوده ۵۰ میلیارد تومان بودجه هزینه شده است. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهر اظهارداشت: هرسال قسمتی از عملکرد شهرداری در حوزه عمرانی و ترافیکی است که بخش قابل توجهی از اعتبارات عمرانی در این بخش هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: براساس طرح جامع حمل و نقل شهر گرگان که در  سال 96 به تصویب شورای عالی ترافیک در وزارت کشور رسید، بازگشایی برخی مسیرها و احداث برخی تقاطع‌های غیرهمسطح به عنوان اولویت نخست پیش‌بینی و پیشنهاد شده بود.

شهردار گرگان ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها بازگشایی محور افسران و ساخت تقاطع غیرهمسطح و اتصال افسران به کمربندی بود. شهرداری مطالعات تکمیلی آن را ابتدای سال 97 انجام داد و به شورای ترافیک استان و شهرستان ارائه کرد که به تصویب رسید. بعد از طی فرآیند قانونی و تملک بخش باقی مانده مسیر این پروژه در آبان ماه سال گذشته آغاز شد. مجموعه این پروژه شامل ساماندهی میدان بسیج، راه اندازی 60 متری افسران و تقاطع غیرهمسطح باید با هم به سرانجام می‌رسید و تاکنون هم 50 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

پل‌های روگذر در نقاط پرترافیک رشت احداث می‌شود6 پل روگذر راه‌آهن در محدوده البرز مرمت و بهسازی می‌شودپیشرفت 92 درصدی روگذر افسران/هزینه 30 میلیاردی برای کاهش ترافیک در گرگان

وی بیان داشت: احداث کامل 60 متری افسران در دستور کار قرار گرفت و با طراحی مسیر و مصوب کردن آن در شورای ترافیک استان، همزمان طراحی و تکمیل ساماندهی میدان بسیج در تابستان امسال آغاز شد و با اینکه زمان پروژه 6 ماهه بود اما زودتر از موعد زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان گفت: 60 متری افسران بلوار خلیج گرگان نام‌گذاری شده و تقاطع غیرهمسطح هم به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گرفته است.

وی با تأکید براینکه این پروژه بزرگترین طرح عمرانی از نظر اعتباری و حجم عملیات اجرایی است، اظهارداشت: این طرح از میدان بسیج شروع شده و تا انتهای تقاطع که به کمربندی متصل می‌شود، ادامه دارد. در این مسیر روشنایی‌های زیادی نصب شده و این محور را زیباتر کرده است. جدول گذاری مسیر در 60 متری و میدان بسیج و تعریض پل زنگیان هم در یکی دو ماه آینده اتفاق خواهد افتاد.

دادبود با بیان اینکه 9 پیمانکار در ساخت و تکمیل این پروژه مشارکت داشتند، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها پروژه را جلو بردیم و روز دوشنبه 25 آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح ترافیکی میدان بسیج، کار پیچیده و سختی بود. عرض سواره‌رو میدان زیاد بود و معمولا خودروها با سرعت زیادی رفت و آمد می‌کردند که بعضا منجر به تصادفات فوتی می‌شد. در این پروژه همزمان اتصال به بلوار خلیج گرگان و هم مدیریت ترافیک میدان بسیج و ایمن‌سازی آن را انجام دادیم. با تفکیک ترافیک در بخش های مختلف و اختصاص هرکدام در مسیرهای خاص، ترافیک مدیریت می‌شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: پروژه دارای پیوست فرهنگی اجتماعی بوده و همان زمان شروع پروژه منتشر شده بود و اکنون نیز قابل دسترسی است.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۲ در قالب برنامه «مردم سلام» که در مسجد قبای ملک‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه از جهت وسعت بیشترین وسعت را به خود اختصاص داده است و حاشیه‌های ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم، افزود: در همین راستا در مساجد، معابر و در شهرداری منطقه ۱۲ برنامه ملاقات مردمی برگزار شده و ارتباط خوبی با مردم وجود داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در محلات این منطقه گفت: در محله «محمود آباد» سعی شده است با آسفالت معابر، بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

رسالت با اشاره به وجود بزرگترین پارک در محله محمودآباد افزود: این پارک در سال ۱۴۰۲ دیوارکشی شد.

وی با اشاره به مشکل محله عاشق آباد، بن بست ترافیکی این محله و ضرورت دسترسی به خیابان امام خمینی (ره) به عنوان خواسته مردم این منطقه گفت: در محله عاشق آباد معضل ترافیکی به واسطه میدانی که مسجد وسط آن قرار دارد، به‌وجود آمده است که امسال بخشی از آزادسازی آن انجام خواهد شد، همچنین ورزشگاه بزرگ منهاجی در این منطقه افتتاح شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه آزادسازی‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: تنها در یک مورد ۲۵ میلیارد تومان برای آزادسازی یک خانه انجام شد و شهرک کوثر به محله عاشق‌آباد وصل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در محله مهدیه گفت: آسفالت و اصلاح معابر و ساخت مسجدی با همکاری اهالی که به‌زودی افتتاح خواهد شد، از جمله این اقدامات است.

رسالت گفت: در محله و شهرک امیرکبیر که تعداد زیادی از صنعتگران در این بخش حاضر هستند، طی ۲ سال چهار خیابان ساخته شد که ۲ خیابان به‌طور رسمی افتتاح شد و ۲ خیابان دیگر در آینده افتتاح خواهد شد، همچنین در این محله نماد صنعت در مرکز میدان نصب شد.

وی با بیان اینکه در محله ملک‌شهر یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی در محله علیخانی برطرف شد و پارکینگی در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، ادامه داد: برای پیاده‌روسازی و اصلاح آسفالت اقداماتی انجام شده و فرهنگسرای جدیدی کلنگ‌زنی شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که از ۱۰ سال پیش در دستور کار شهرداری منطقه بوده، تملک پردیس خانواده است که در حال حاضر ۷۰ درصد آزادسازی آن انجام شده است و فاز نخست آن به‌زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در این ۲ سال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

کد خبر 747334

دیگر خبرها

  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر