Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین نمایشگاه تلکام پلاس با رویکردی متفاوت با نمایشگاه‌های ۱۹ دوره‌ پیشین و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه‌ صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه تلکام پلاس ۱۳۹۸ به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه‌ ICT کشور از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شاهد رونمایی از بالغ بر ۶۰ محصول فناورانه توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برپایی پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلکام وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم اسماعیلی عصر چهارشنبه در دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گیلان با اشاره به اجرای طرح مشترک بین نجات غریق و غواصی استان گیلان و معاونت تربیت بدنی سلامت آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی با هدف کاهش آمار غریق به عنوان استان ساحلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش با هیئت نجات غرق و غواصی استان گیلان همکاری می‌کنند، گفت: مسؤولان انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حاضر می‌شوند و پس از آن برای آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان با بیان اینکه در این کارگاه اساتید و مدرسین نجات غریق تولید محتوای آموزشی در راستای کاهش غریق در استان ساحلی گیلان ارائه می‌کنند، افزود: افراد آموزش دیده به عنوان سفیران و مدرسین در مدارس سطح استان اول و دوم حضور پیدا کرده و به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

اسماعیلی هدف از طرح مذکور را کاهش غرق شدگی در میان بومیان گیلانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از بومیان به ویژه نوجوانان و جوانان اطلاعات زیادی از پیشگیری از غرق شدگی ندارند بنابراین این آموزش در راستای آموزش پیشگیری صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از غریق‌ها از بومیان استان هستند نیاز به آموزش برای جلوگیری از مغروقین ضروری است، بنابراین دانش آموزان بعد از آموزش به عنوان همیاران و سفیران نجات غریق در بین خانواده و جامعه لحاظ می‌شوند.

کد خبر 6088126

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی