Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@18:50:13 GMT

(عکس) تصویری از بهاره رهنما در جشنواره سینماحقیقت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۷۹۶

(عکس) تصویری از بهاره رهنما در جشنواره سینماحقیقت

  در پنجمین روز از برگزاری سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت (جمعه ۲۲ آذر)، بهاره رهنما، یکی از چهره‌های حاضر در پردیس چهارسو بود.

به گزارش خبرآنلاین، ابن بازیگر سینما و تئاتر، امسال با ساخت فیلم مستند «صدام کن مامان» در بخش خارج از مسابقه جشنواره سینماحقیقت حضور دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: بهاره رهنما سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه استان کردستان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد، بارش تگرگ می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه استان کردستان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ می‌شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های بهاره، امکان ایجاد آبگرفتگی‌های موقت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود که میزان بارش‌ها در نیمه شرقی استان از جمله شهرستان‌های بیجار، قروه، دیواندره و شرق سقز بیشتر از سایر نواحی باشد.

پناهی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا جمعه وضعیت جوی استان پایدار است، گفت: صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کمینه دما افت پیدا می‌کند و در نواحی سردسیر دمای سطح خاک به محدوده صفر درجه خواهد رسید.

کد خبر 746704

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • وقوع بارش‌های سیل آسای بهاره ازامروز
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • رقابت ۹۱ راس اسب در کورس بهاره یزد
  • (ویدئو) اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص
  • کشت بهاره نخود در نظرآباد آغاز شد
  • اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا