Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:11:41 GMT

لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان| کاناریام قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۸۱۳

لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان| کاناریام قهرمان شد

با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان، تیم کاناریام به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله چهارم و نهایی دهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان شب گذشته (جمعه) برگزار و در پایان این مسابقات تیم کاناریام تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

با توجه به نتایج چهار مرحله، پس از کاناریام، تیم بوم باکس به مقام دوم دست یافت و ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر هم به دلیل تفاضل گل ضعیف‎تربه مقام سومی بسنده کرد.
تیم‌های هایپر اسکیت، آینده سازان پرشین قم، سامان گسترهمدان و ریف اصفهان هم به ترتیب در رتبه‎های چهارم تا هفتم این پیکارها قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات، عسل حیدری بازیکن تیم کاناریام با 29 گل زده به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد. فاطمه اسماعیلی از تیم بوم باکس با 20 پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ فصل جاری را از آن خود کرد و فاطمه اسماعیلی هم از تیم بوم باکس با 43 امتیاز (مجموع گل زده و پاس گل) امتیاز آورترین بازیکن این پیکارها نام گرفت. همچنین مهدیه نوروزی با 6 گل خورده، بهترین دروازه بان دهمین دوره لیگ معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بانوان قم ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.
در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.
در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح‌ آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.
محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.
گفتنی است در جریان این رقابت‌ها، علی صالح‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کردند.

کد خبر 6087443

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه