Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت ورزش ناشنوایان استان البرز از کسب عنوان قهرمانی این استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نادر ایزدبین با اشاره به میزبانی البرز از رقابت های کشتی آزاد ناشنوایان اظهار کرد: چهل وچهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  طی روزهای پنج شنبه وجمعه گذشته در خانه کشتی کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم البرز با ۵۷۹ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم خراسان رضوی با ۳۱۱ امتیاز و تیم مازندران با ۳۰۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

ایزدبین با بیان اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی را داشت گفت: خوشبختانه تیم البرز با آمادگی بالا در این رویداد حضور یافت و توانست در نهایت در حضور مدعیان عنوان قهرمانی را کسب کند و شاهد حضور چندین کشتی گیر خود در اردوی تیم ملی باشد.

رییس هیئت ورزش ناشنوایان استان البرز با اشاره به رضایت تیم های حاضر از میزبانی البرز گفت: همکاری هیئت کشتی واداره کل ورزش وجوانان استان زمینه ساز برگزاری با کیفیت این مسابقات شد و توانستیم نمره قبولی بگیریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی استان البرز کسب عنوان قهرمانی کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان

 مسابقات بریکس در خرداد ماه امسال (۱۴۰۳) طی روز‌های ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خردادماه) در کازان روسیه برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشور‌های ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.  

او ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکار‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد