Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@23:47:20 GMT

کاهش قیمت گوشت و مرغ ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۹۵۹

کاهش قیمت گوشت و مرغ ادامه دارد

به گزارش فارس، قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار روند کاهشی خود را در هفته‌های گذشته شروع کرده و هفته گذشته نیز این کاهش قیمت ادامه یافت به طوریکه قیمت هر گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته کیلویی 3 تا 4 هزار تومان کاهش یافت.قیمت مرغ هم در ادامه کاهش‌ها به کیلویی 10 هزار و 800 تومان رسیده است.

کارشناسان این حوزه می‌گویند: «قیمت گوشت گوساله تا کیلویی 65 هزار تومان کاهش خواهد یافت» و دلیل آنها هم این است که تولید دام در استان‌ها به وفور است به طوری که بسیاری از آنها از تراکم مازاد دام در دامداری‌ها گله دارند و شکایت می‌کنند از اینکه کسی نیست دام آنها را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوعی آنها ناراحت از این هستند که دام‌شان در دست‌شان مانده است و باید هزینه مازاد کنند درحالی که درآمدی برای آنها ندارد. 

گزارش میدانی خبرگزاری فارس از قیمت محصولات پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و قارچ حاکی از آن است که هر کیلوگرم ران و دست گوشت گوساله 67 هزار تومان و گوشت مخلوط گوساله 61 هزار و 500 تومان و چرخ کرده گوساله 55 هزار تومان و گوشت منجمد 48 هزار و 800 تومان به فروش می‌رود. این قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته کاهشی حدود3 تا 4 هزار تومان در هر کیلو دارد.

 

قیمت گوشت در اواخر سال گذشته تا کیلویی 120 هزار تومان هم افزایش یافته بود.

 گزارش خبرنگار فارس حاکی است قیمت هر کیلو مرغ در تهران 10 هزار و 800 تومان به فروش می‌رود.

قیمت سایر مشتقات مرغ هم به این ترتیب است هر کیلو ران مرغ 9900 تومان، ران مرغ بدون کمر 11800 تومان، سینه مرغ 12800 تومان، سینه کبابی 17900 تومان، فیله مرغ 25 هزار تومان، کمر مرغ 16500 تومان، کتف وبال 12500 تومان، گردن مرغ 4800 تومان، دل مرغ 7500 تومان، پای مرغ 5 هزار تومان، سنگدان مرغ 6 هزار تومان، جگر مرغ 3 هزار تومان است.

* ماهی تیلاپیا 53 هزار تومان

گزارش میدانی خبرگزاری فارس حاکی است هر کیلو گرم ماهی تیلاپیا در منطقه 19 تهران 53 هزار تومان و ماهی آزاد قزل‌آلا 24 هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت قارچ هم کیلویی 15 هزار تومان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟