Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@14:42:48 GMT

وزنه‌برداران اعزامی ایران به گزینشی المپیک

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۱۸۲

وزنه‌برداران اعزامی ایران به گزینشی المپیک

رقابتهای بین المللی وزنه برداری قطر در حالی اواخر آذرماه در شهر دوحه آغاز می شود که تیم ملی ایران با پنج نماینده در این مسابقات حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، رقابت‌های وزنه‌برداری قطر کاپ که یکی از میادین گزینشی المپیک هم محسوب می شود طی روزهای ۲۸ آذر تا ۳ دی به میزبانی شهر دوحه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کیانوش رستمی به تیم ملی دعوت شد

بر این اساس تیم ملی وزنه برداری ایران با پنج نماینده در این مسابقات حضور خواهد داشت که طی آن کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت علی میری، ایوب موسوی و کیانوش رستمی در بخش مردان و پریسا جهانفکریان و الهام حسینی در بخش زنان در این مسابقات به روی تخته بروند

البته با توجه به اینکه هر سه نماینده وزنه برداری آقایان در دسته ۹۶ کیلوگرم هستند و یک وزنه بردار باید در دسته ۱۰۹ کیلوگرم در قطر کاپ وزنه بزند که کادر فنی هنوز انتخاب خود را برای نماینده این دسته را انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت‌های قطرکاپ از روز دوشنبه ۱۸ آذرماه در سالن تمرینی کمپ تیمهای ملی آغاز شده و طبق برنامه تا روز ۲۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین وزنه برداری تیم ملی قطر کیانوش رستمی علی میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی