Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور، «رضا ریاحیان گهرتی» به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی منظر فرهنگی میمند منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی، بدینوسیله به عنوان "سرپرست پایگاه میراث جهانی منظر فرهنگی میمند" منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم خطاب به ریاحیان تاکید شده است: با توجه به حساسیت این جایگاه و ظرفیت های موجود لازم است با برنامه ریزی منسجم، ضمن هماهنگی با دفتر امور پایگاه ها و تعامل با مدیریت استانی و ستادی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

گفتنی است «رضا ریاحیان» درگذشته مسئولیت هایی همچون مدیر واحد باستانشناسی و ثبت آثار تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، مدیر پایگاه جهانی باغ شاهزاده ماهان، رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان شهربابک، مدیر پروژه باستانشناسی قلاع دختر و اردشیر، ناظر مرمت و احیا بناهای تاریخی استان کرمان و همچنین عضویت در هیئت کاوش های باستانشناسی جیرفت را در کارنامه کاری خود داشته است.

پیش از این "مهری جوادی" عهده دار این سمت بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آثار تاریخی استان کرمان گردشگری و صنایع دستی معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت