Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی از ورود سه هزار و 297 پرونده طی هشت ماه امسال به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: متخلفان پرونده‌های تعزیراتی، محکوم به پرداخت 30 میلیارد و 670 میلیون و 262 هزار تومان جریمه شدند.

محمدحسین اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی هشت ماه امسال سه هزار و 297 پرونده در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت و دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه که از این تعداد پرونده به سه هزار و 300 پرونده رسیدگی شده، بیان داشت: متخلفان پرونده‌های  تعزیراتی استان محکوم به پرداخت 30 میلیارد و 670 میلیون و 262 هزار تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی به تشریح پرونده‌های وارده و مختومه در تعزیرات حکومتی استان خراسان‌جنوبی پرداخت و تبیین کرد: از ابتدای امسال تاکنون 838 پرونده در بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که از این تعداد 826 پرونده مختومه و بالغ بر 522 میلیون و 228 هزار تومان جریمه برای محکومین صادر شده است.

اشرفی اعلام کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز دو هزار و 176 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که از این تعداد تاکنون دو هزار و 186 پرونده مختومه و متخلفین به پرداخت 30 میلیارد و 68 میلیون و 99 هزار تومان جریمه محکوم شدند.

وی از تشکیل 283 پرونده در بخش بهداشت و درمان طی این مدت خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 288 پرونده مختومه و متخلفین به پرداخت 79 میلیون و 934 هزازر تومان جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب را از مهم‌ترین تخلفات بخش کالا و خدمات عنوان و مطرح کرد: خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای قاچاق، ورود و خروج کالا از مسیرغیرمجاز و بدون تشریفات گمرکی و نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق توسط واحدهای صنفی و حمل کالای قاچاق را از بیشترین تخلفات بخش قاچاق کالا و ارز ذکر کرد.

اشرفی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز است، تشریح کرد:  قاچاق سوخت (نفت سفید و نفت گاز) با یک هزار و 608 پرونده، قاچاق البسه با 194 پرونده، قاچاق پارچه با 99 پرونده و قاچاق سیگار با 89 پرونده بیشترین فراوانی تخلفات وارده در حوزه قاچاق کالا بر حسب نوع کالا را تشیکل داده است.

وی مطرح کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع ماده 17 قانون نظام صنفی، عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی با علم به غیر بهداشتی بودن آن، عرضه و فروش مواد خوردنی که فاقد مجوز ورود یا فاقد پروانه ساخت معتبر از وزارت می‌باشند توسط شرکت‌های پخش و عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی ازسوی مراکز تهیه و توزیع مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در محل فعالیت بیشترین فراوانی پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی از فعالیت 220 اکیپ گشت سیار و ثابت طی این مدت اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی 718 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام شده که در این گشت‌های بازرسی  به 185 واحد تذکر و 199 واحد صنفی پرونده تشکیل و متخلفان به پرداخت دو میلیارد و 749 میلیون و 963 هزار ریال جریمه محکوم شدند.

انتهای پیام/69039/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی تعزیرات حکومتی کالا و خدمات قاچاق کالا بهداشت و درمان عدم درج قیمت گران فروشی گشت سیار تخلفات جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد