Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان از تشکیل کار گروه ایمنی در استان برای پیشگیری از وقوع حوادث در اماکن عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرزاد حسنی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه ناگوار تالار مانگه شەو سقز که منجر به فوت و آسیب تعدادی از هم هموطنان شد گفت: با توجه به تاکید استاندار محترم در مراسم خاکسپاری جان باختگان حادثە، کارگروه ایمنی در فرمانداری سقز با حضور تعدادی از مدیران کل و معاونین دستگاه های مرتبط تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامە داد: در این جلسە کە شهرداری سقز، سازمان نظام مهندسی، اداره استاندارد و برخی دیگر از ادارت مرتبط حضور داشتند تاکید شد کە آسیب شناسی جوانب حادثه صورت بگیرد و همچنین از چند تالار در سطح شهر و لزوم تشکیل کارگروه مذکور با حضور نمایندگان و کارشناسان ادارات ذیربط جهت بازدید از کلیه ساختمان های عمومی و ارزیابی سطح ایمنی آنها در دیگر شهرها انجام شود.

حسنی اضافە کرد: در اسرع وقت طی مکاتبه ای با فرمانداری های تابعه استان نحوه تشکیل کمیته، اولویت بندی ساختمان های مشمول و زمانبندی بازدیدهای ادواری اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان استانداری کردستان کارگروه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند