Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل مهدی ترابی به چین در لباس تیم ملی امید در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل، نامزد زیباترین گل ادوار گذشته مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا شد.

به گزارش ایسنا، گل زیبای مهدی ترابی از فاصله حدودا ۳۰ متری به چین در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نامزد زیباترین گل ادوار گذشته این رقابت‌ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا (انتخابی المپیک) چند هفته بعد در تایلند برگزار می‌شود و AFC اقدام به رای گیری از کابران خود برای انتخاب زیباترین گل مسابقات کرده است.

تیم ملی امید در سال ۲۰۱۶ با مربیگری محمد خاکپور در مسابقات انتخابی المپیک در قطر حاضر شد که مهدی ترابی به عنوان ستاره تیم ملی ضربه ایستگاهی ایران را از فاصله حدود ۳۰ متری به گل تبدیل کرد.

در این رای‌گیری، هشت گل زیبا که از سال ۲۰۱۴ تاکنون در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا به ثمر رسیده، انتخاب شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه نظرسنجی، به بهترین گل رای بدهند.

تاکنون مهدی ترابی با کسب ۵۰ درصد آرا پیشتاز است و بعد از او، عزیزجان گانیف با ۴۵ درصد آرا دوم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی ترابی تیم ملی امید فوتبال تيم ملي فوتبال اميد مسابقات انتخابي المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی