Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:25:48 GMT

من‌سیتی پدیده دورتموند را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۵۵۴

من‌سیتی پدیده دورتموند را می‌خواهد

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچسترسیتی برای جذب دوباره بازیکن سابقش جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند تلاش‌های خود را مضاعف خواهد کرد.

به گزارش مشرق، درحالیکه اخیرا از باشگاه‌های لیورپول و منچستریونایتد به عنوان دو باشگاهی که قصد دارند برای جذب جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند تلاش کنند نام برده می‌شد حالا رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تیم سابق سانچو، منچسترسیتی، عزمش را جزم کرده که تلاشهایش برای به خدمت گرفتن دوباره او را چند برابر کند و نگذارد سانچو سر از لیورپول یا یونایتد در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گرانترین فوتبالیست‌های زیر ۲۱ سال جهان+عکس

سیتی در گذشته از باشگاه دورتموند خواسته بود هر اتفاقی که درباره انتقال سانچو می‌افتد را به این باشگاه اطلاع دهد ولی دیلی‌میل می‌گوید سیتی حالا تصمیم جدی‌ای گرفته که در هر صورت از هم‌اکنون برای به خدمت گرفتن سانچو اقدام کند چرا که نمی‌خواهد در آینده شاهد منتقل شدن او به یکی از رقبای انگلیسی‌اش باشد. سانچو در آگوست 2017 سیتی را ترک کرد و به دورتموند پیوست و از آن به بعد بود که درخشید و به یکی از آینده‌دارترین جوانان فوتبال اروپا تبدیل شد.

دورتموند که می‌داند قادر به نگه داشتن سانچو نیست از هم‌اکنون خود را برای آن زمان آماده کرده و حتی به دنبال جانشینی برای او می‌گردد. این احساس که دورتموند به زودی سانچو را از دست می‌دهد باعث شده در فصل جاری تنش‌های در رابطه او با این باشگاه آلمانی به‌وجود بیاید و این تنش‌ها این روزها به اوج رسیده و به خصوص در رابطه او با سرمربی دورتموند، لوسین فاوره، نمود یافته است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال منچسترسیتی جیدون سانچو بروسیا دورتموند لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاله نور تشکیل شده دور ماه در آسمان روستای گراخک از لنز دوربین شهروند خبرنگار

هاله نور ایجاد شده دور ماه در آسمان روستای گراخک از توابع شهر شاندیز استان خراسان رضوی سوژه شهروند خبرنگار ما شده است و شهروند خبرنگار ما این لحظه زیبا را با ارسال تصاویر با ما به اشتراک گذاشت که است می‌توانید در ادام مشاهده کنید.

هاله که خرمن ماه و شایورد هم گفته می‌شود، حلقه‌ای از نور است که در برخی از ساعات شبانه‌روز دور خورشید و ماه دیده می‌شود. وجود بلور‌های یخ در لایه‌های نازک ابر‌های سیروس با شکست و پراکنش و تجزیه نور باعث پیدایش این پدیده می‌شود.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

پدیده زیبای ماه گرفتگی در آسمان تهران از لنز دوربین شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • گل نیکلاس فولکروگ به بایرلورکوزن (دورتموند 1-0 بایرلورکوزن)
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟
  • پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)
  • هاله نور تشکیل شده دور ماه در آسمان روستای گراخک از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!‏