Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@23:36:13 GMT

واکنش مهاجم سپاهان به شعار علیه قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۵۸۱

علی قربانی در خصوص پیروزی روز گذشته سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی دیروز خیلی سنگین بود. از همان نیمه اول سعی کردیم تیم حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرس کنیم و تمام روزنه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببندیم. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر توانستیم در همان نیمه اول، دو بار به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم توانستیم از گل‌هایمان به خوبی محافظت کنیم و حتی می‌توانستیم باز هم به گل برسیم اما به هر حال با نتیجه ۲ بر صفر برنده بازی شدیم.

اخبار ورزشی- قربانی در مورد کیفیت حال حاضر تیم سپاهان گفت: در چند بازی گذشته خیلی خوب بازی کردیم. حتی مقابل شهرخودرو و نساجی دچار بدشانسی شدیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد، در صورتی‌که می‌توانستیم در این دو بازی هم برنده باشیم. تیم ما از نظر فنی شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه‌دار باشد.

مهاجم سپاهان در مورد هجمه‌هایی که به خاطر مسائل داوری علیه این تیم مطرح شده، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم در مورد داوری‌ها چه بگویم. همه جا فشار بیهوده به تیم ما وارد می‌کنند که بگویند داوری به نفع سپاهان است، در صورتی‌که اصلا این‌طور نیست. فقط دو پنالتی در بازی با سایپا و نساجی روی من گرفته نشده و کارشناسان هم آن را اعلام کردند. اگر این دو پنالتی روی من گرفته می‌شد ۴ امتیاز دیگر هم به امتیازاتمان اضافه می‌شد. از داوری خیلی ضرر کردیم اما هجمه الکی به ما وارد می‌شود و نمی‌دانم که این هجمه‌ها از کجا نشات می‌گیرد.

وی در خصوص شعارهایی که در هر هفته و در ورزشگاه‌های مختلف علیه امیر قلعه‌نویی سر داده می‌شود، اظهار داشت: وقتی این شعارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شنوم خیلی ناراحت می‌شوم. بدون هیچ دلیل و منطقی این حرف‌ها مطرح می‌شود که نشان می‌دهد مسائلی پشت این قضیه وجود دارد. واقعا این حرف‌ها ناراحت‌کننده است و امیدوارم دیگر تکرار نشود. هواداران واقعی باید درک کنند که پشت این قضیه چه برنامه‌هایی وجود دارد. واقعا مشخص است که این شعارها برنامه‌ریزی‌شده است. هواداران واقعی و فهیم باید نشان بدهند که از این داستان‌ها خط نمی‌گیرند و از این برنامه‌ریزی‌ها پیروی نمی‌کنند.

قربانی در مورد اینکه آیا سپاهان در فصل جاری یک قهرمانی به هوادارانش هدیه می‌دهد، عنوان کرد: همه بازیکنان در کنار کادر فنی تیم تلاش می‌کنیم که سپاهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در صدر جدول نگه داریم. دو بازی مهم مقابل شاهین بوشهر و استقلال تهران داریم. فعلا به بازی شاهین فکر می‌کنیم و باید ۳ امتیاز این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاوریم. بعد از این بازی وقت داریم به بازی استقلال فکر کنیم. به امیدخدا و با تمام قوا جلو می‌رویم تا هم در لیگ و هم در جام حذفی بتوانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

مهاجم سپاهان در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن این تیم در گروه مرگ این رقابت‌ها گفت: اگر العین هم به این گروه اضافه شود، در کنار تیم ما و تیم‌های النصر و السد گروه خیلی سختی خواهیم داشت. البته با وجود سپاهان، این گروه برای تیم‌های دیگر هم سخت می‌شود. هرچه کیفیت تیم‌های حریف بالاتر باشد، می‌توانیم راحت‌تر و بهتر بازی کنیم. من به این گروه خیلی خوش‌بین هستم و ان‌شاءالله بتوانیم با سربلندی از این گروه صعود کنیم و راهی مرحله بعد شویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاهان قلعه نویی سپاهان علی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!

محمد مایلی کهن معتقد است حرف بدی به امیر قلعه نویی نزده است!

طرفداری | محمد مایلی کهن درباره شکایت امیر قلعه نویی از خودش صحبت هایی را انجام داده است.

صحبت های محمد مایلی کهن را می خوانید:

آقای مایلی کهن در دادگاه شکایت آقای قلعه نویی حاضر شدید؟

بله، دیروز (دوشنبه) رفتیم، بالاخره باید می‌رفتیم.

تصور می‌کردیم این ماجرا ختم به خیر شده؟

به هر حال هست هنوز، دیگر چه بگویم؟ انگار ایشان در اروپا به دنیا آمده بودند و ما نمی‌دانستیم. چون به خاطر کلمه «مردک» شاکی شده در حالی که مردک حرف بدی نیست و معنی‌اش می‌شود مرد کوچک(!)

یعنی به خاطر همین یک کلمه شکایت کرده؟

نه، یکی از حرف‌هایی که در آن مصاحبه ویدئویی گفتم این بود.

چطور وکیل همراه ‌تان نبود در دادگاه؟

نه، اتفاقا باجناقم وکیل است اما من همیشه خودم به این جلسات می‌روم.

در جلسه دادگاه چه گذشت؟

بالاخره مسائلی مطرح شد و چیزهایی که قاضی پرسید را ما هم جواب دادیم. گفتیم در شرایط فعلی هر چیزی گفتیم از صدا و سیمای خودمان یاد گرفتیم. چطور وقتی به ایشان می گویند ژنرال خوشش می آید و حالا باید به خاطر این حرف ها ناراحت شوند؟

ظاهرا همراهان‌تان را هم به جلسه دادگاه راه ندادند؟

بله آقا نادر (فریادشیریان) آمده بودند علی رغم اینکه من از ایشان خواستم نیایند و پسرم هم بود که نگذاشتند هیچ کدام شان وارد اتاق شوند.

حالا چه حکمی صادر می‌شود؟

(با خنده) آخر چه حکمی می‌خواهند بدهند؟ ما که همیشه تابع قانون بوده و هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم