Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:27:20 GMT

معرفی پرفروش‌ترین‌های پنجمین روز سینماحقیقت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۵۸۴

معرفی پرفروش‌ترین‌های پنجمین روز سینماحقیقت

فیلم های مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» رتبه اول، «جمیله»، «آبشار»، «بافندگان خیال» و «رویای آب» به طور مشترک رتبه دوم و «سرزمین عسل» رتبه‌های سوم پرفروش ترین فیلم های روز جمعه 21 آذر ماه را در جشنواره بین المللی سینماحقیقت کسب کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، باکس نمایش مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، باکس نمایش «جمیله»، «آبشار»، باکس نمایش«بافندگان خیال»، «رویای آب» و باکس نمایش «سرزمین عسل» به عنوان پرفروش ترین باکس های نمایش داده شده در پنجمین روز از سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مستندهای «جایی برای فرشته ها نیست» ساخته سام کلانتری، «جمیله» ساخته محمدباقر شاهین و «آبشار» اثری از علی شهابی نژاد، «بافندگان خیال» به کارگردانی سید محمدصادق جعفری و «رویای آب» اثر محمد واعظی و «سرزمین عسل» اثری به کارگردانی لوبومیر استفانوو و تامارا کوتفسکا هستند. 

 همچنین فیلم «ناگفته های شهر شلوغ» نیز با اختلاف یک بلیت فروخته شده نسبت به فیلم رتبه سوم از جمله پرفروش های این روز از جشنواره بود. 
این آمار صرفا مربوط به فیلم هایی است که بلیت آن ها در سامانه سینما تیکت فروخته شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

    رکورد تازه ارتباط زنده با شبکه بین المللی خبر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، آینه دار گفت: شبکه خاوران از اول فروردین ماه ١۴٠٣ تا امروز ؛ با ۱۷ ارتباط در جهت معرفی جاذبه های گردشگری و خدمات نوروزی ارائه شده در استان رکورد تازه ای در ارتباط زنده با شبکه بین المللی خبر بجا گذاشت. 

   وی افزود:  این تعداد ارتباط زنده با شبکه خبر طی یک بازه زمانی مشخص در بین شبکه های استانی کم سابقه است.

این ارتباطات از شهرستانهای بیرجند، طبس، فردوس، سرایان و خوسف بوده است. 

  لازم به ذکر است روند معرفی جاذبه های گردشگری و خدمات نوروزی صورت گرفته در استان هچنان از شبکه بین المللی خبر ادامه خواهد داشت.  

دیگر خبرها

  • ایتالیایی‌ها از ژانگ ییمو تجلیل می‌کنند
  •     رکورد تازه ارتباط زنده با شبکه بین المللی خبر
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)