Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-20@03:50:20 GMT

مجلس آینده باید امید را به جوانان بازگرداند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۵۸۹

مجلس آینده باید امید را به جوانان بازگرداند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: مجلس آینده باید مجلسی مقتدر و در عین اینکه سلایق مختلف را اداره می‌کند، بتواند حاکمیت قانون و امید را به جوانان بازگرداند.

مازندمجلس: معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در خصوص اولویت‌های مجلس آینده گفت: مسئله کارآمدی نظام در سه لایحه مهم مانند مبارزه با فساد، شفافیت و تعارض منافع یکی از مهم‌ترین مواردی است که در مجلس آینده باید به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موضوع زنان و تامین امنیت آنان در برابر خشونت از دیگر موارد مهمی است که باید در مجلس آینده در اولویت قرار بگیرد.

ابتکار گفت: مجلس آینده باید نسبت به اجرای قانون و نظارت‌ها در کانون‌های قدرت، مجلسی مقتدر باشد و در عین اینکه سلایق مختلف را اداره می‌کند، بتواند حاکمیت قانون و امید را به جوانان بازگرداند.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها : #معصومه-ابتکار #انتخابات-مجلس #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: معصومه ابتکار انتخابات مجلس مازندمجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند

در هشتمین نشست کمیسیون دولتی تعیین حدود مرز‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان که در منطقه مرزی میان دو کشور برگزار شد، دو طرف بر سر بازگرداندن ۴ روستای منطقه مرزی «تاووش» به دولت باکو به توافق رسیدند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، این اولین توافق دو کشور و نشانه‌ای از پیشرفت در مسیر صلح میان باکو و ایروان محسوب می‌شود.

در این نشست که به ریاست «شاهین مصطفی‌اف»، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و «مهر گریگوریان» معاون نخست‌وزیر ارمنستان برگزار شد، دو کشور بر سر بازگرداندن روستا‌های «بغانیس آیریم»، «آشاغی اسکیپارا»، «هیریملی» و «کیزیل‌خاجیلی» که در جنگ اول قره‌باغ اشغال کرده بود، به جمهوری آذربایجان به توافق رسیدند.

همچنین قرار شد تا مختصات خط مرزی در منطقه «تاووش» با در نظر گرفتن اندازه‌گیری‌های ژئودزیک (دانش اندازه‌گیری اندازه و شکل زمین) تهیه و تا ۲۵ ماه مه به پروتکل تبدیل و امضاء شود.

پیش از این نیز دولت ارمنستان از قصد خود برای بازگرداندن این روستا‌ها خبر داده بود؛ در تاریخ ۲۹ اسفند سال گذشته نیز «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در دیدار با اهالی روستا‌های مرزی منطقه تاووش اعلام کرد که قرار است ۴ روستای مرزی از این منطقه را به باکو واگذار کند.

پاشینیان به اهالی ارمنی این روستا‌ها گفته بود که اگر ایروان این کار را نکند، به معنای آغاز جنگ دیگر است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است