Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: منشا کیک‌های حاوی قرص تا حدی مشخص شده و پیگیری‌ها ادامه دارد و در یکی از کشورهای همسایه نیز این مورد دیده شده است.

قدس آنلاین: ایرج حریرچی روز شنبه در حاشیه مراسم هفته پژوهش در سازمان بیمه سلامت افزود: در مورد این کیک ها مشخص شده که در هیچ کارخانه یا شرکت توزیع کیک این اتفاق رخ نداده و امکان ندارد در فرایند پخت کیک در حرارت بالا قرص ها سالم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این موضوع امروز در جلسه ای که در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف برگزار می شود، بررسی و نتیجه بررسی ها به مردم اعلام خواهد شد.
حریرچی گفت: منشا این کیک ها تا حدی مشخص شده و پیگیری ها ادامه دارد.
وی گفت: قرص هایی که در این کیکها گذاشته شده از انواع داروهای مختلف بوده اما قرص برنج یا مخدر نبوده است.

اواخر هفته گذشته تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود قرص و کپسول در کیک و برخی فرآورده‌های غذایی منتشر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کیک حاوی قرص قرص برنج در کیک ایرج حریرچی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی عصر سه شنبه در نخستین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به اینکه هفت شهرستان در استان، پسماند را به عنوان تهدید اصلی اعلام کرده اند، به احتمال ۹۰ درصد در شورای سلامت و امنیت غذایی استان نیز پسماند به عنوان اولویت سال جاری باشد.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه مدل پسماند جزیره‌ای جواب نمی‌دهد، افزود: اگر قرار باشد در شورای سلامت استان پسماند به‌صورت متمرکز باشد، پسماند چهار شهرستان جنوبی در یک نقطه ساماندهی می‌شود.

صفوی بیان کرد: در حال حاضر ۲ نقطه در دیر و عسلویه برای بحث پسماند جانمایی شده است و بقیه مکان‌ها تأیید علمی ندارند.

وی با بیان اینکه پسماند فرصت خوبی برای درآمدزایی است، یادآور شد: شهرستان دیر در زمینه پسماند نسبت به دیگر شهرستان‌ها جلوتر است.

مشکل اصلی شهرستان دیر پسماند است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان مسئله پسماند است.

عباس آدمیت نسب با تاکید بر همت جهادی برای حل موضوع پسماند، افزود: ورود دادستان شهرستان به موضوع پسماند نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه موضوع ۳ تا ۴ جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر، پسماند بوده است اما قسمتی از راه را می‌رویم و باز این موضوع ابتر می‌ماند.

کد خبر 6086850

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟