Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت راه آهن کشور از روند اجرایی پروژه‌های ریلی شهرستان زرند بازدید کرد.

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن کشور در حاشیه سفر به استان کرمان و شهرستان زرند از عملیات اجرایی اتصال ایستگاه راه آهن زرند به مجتمع فولاد زرند بازدید کرد.

برپایه این گزارش طول این خط ریلی ۲۲ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن در فاز اول اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکراست زیرسازی این خط با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان توسط شرکت فولاد زرند ایرانیان به اتمام رسیده است و ریل گذاری آن توسط راه آهن با هزینه ۸۸ میلیارد تومان در حال انجام است که براساس اعلام مسئولین در این بازدید، این پروژه تا پایان دی ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا؛ همچنین عملیات اجرایی خط فرعی ایستگاه جلال آباد تا کارخانه کنسانتره و گندله سازی فولاد زرند ایرانیان با حضورمدیرعامل شرکت راه آهن کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان آغاز شد.

طول این خط ریلی ۴۳ کیلومتر بوده که زیرسازی آن با هزینه ۴۵ میلیارد تومان توسط شرکت فولاد زرند ایرانیان انجام شده است و هزینه ریل گذاری آن ۱۴۳ میلیارد تومان توسط راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

براساس این گزارش؛ با انجام این خط ریلی امکان انتقال ۴ میلیون تن محصول کنسانتره و گندله و ۴ میلیون تن مواد اولیه سنگ آهن فراهم می شود. که در این بازدید مقرر گردید این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل راه آهن کشور در حاشیه سفر به شهرستان ززند از از کارخانه واگن سازی پلور سبز زرند و خط بازسازی ۱۴ دستگاه واگن دست دوم آلمانی این کارخانه نیز بازدید کرد.

برپایه این گزارش، این واگن ها باید تا پایان سال بازسازی و تحویل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار داده شود. گفتنی است که هزینه بازسازی هر واگن ۳ میلیارد تومان است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خطوط ریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، به مناسبت هفته سلامت، سه مرکز جامع سلامت خانواده در همدان با حضور مسئولین استانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

محمد ربیع یگانه، در مراسم کلنگ زنی مرکز سلامت خانواده امام سجاد(ع)، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلام امام سجاد(ع) در سال ۱۴۰۳ و امروز کلنگ زنی شد که عرصه آن سه هزار و ۵۰۰ متر و اعیان این مرکز یک هزار مترمربع خواهد بود.

سرپرست مرکز بهداشت همدان با اشاره به اینکه این مرکز ۱۹ هزار و ۲۶۱ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود: این مرکز در چهار طبقه احداث خواهد شد و محل تامین اعتبار آن از سفر ریاست جمهور، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعتبار مورد نیاز ۳۰ میلیارد تومان است.

وی همچنین در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت، بیان کرد: این مرکز از سال ۱۳۹۶ شروع و در اسفند ۱۴۰۲ به متراژ یک هزار ۵۰۰ متر مربع عرصه و ۶۰۰ متر مربع اعیان با جمعیت تحت پوشش ۲۰ هزار نفر به پایان رسید.

ربیع یگانه با اشاره به اینکه برای مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت مبلغ ۱۱ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از اعتیار هزینه شده توسط خیر نیک اندیش زنده یاد نعمت الله سلطانی صحت پرداخت و مابقی از سفر ریاست جمهوری، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت همدان همچنین در آیین افتتاحیه مرکز سراج همدان، عنوان کرد: سال شروع ساخت این مرکز در سال ۱۴۰۳ بوده و بیماران دارای اختلال روانپزشکی شهرستان همدان را تحت هدف خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز سراج همدان ۵ الی ۷ نفر پرسنل دارد، اظهار داشت: هزینه ساخت این مرکز دو میلیارد تومان و هزینه تجهیزات ۷۰۰میلیون تومان می باشد که از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان تامین اعتیار شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر