Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: اگر هر گلستانی ۱۰ هزار تومان به ستاد دیه کمک کند، تمامی ۲۸۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان از زندان آزاد خواهند شد.

هادی هاشمیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان گلستان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که زندان برای زندانی و خانواده آن دارد، اظهار کرد: در واقع این زندانی نیست که در زندان قرار دارد، بلکه این خانواده او در زندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ۲۸۷ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان، افزود: اگر هر کدام از هم استانی‌ها، ۱۰ هزار تومان به ستاد دیه کمک کند، می‌توان با کمک‌های ستاد دیه کشور و تخفیف در مقدار دیه، تمامی زندانیان جرائم غیرعمد گلستان را آزاد کرد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تأکید کرد: ۱۰۰ درصد مبالغی که به ستاد دیه کمک می‌شود، صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود.

هاشمیان با اشاره به اینکه به همت ستاد دیه تاکنون ۲۱۰۰ نفر از گلستانی‌ها از زندان آزاد شدند، تصریح کرد: امسال ۱۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آمار کاهش ۲۵ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در استان، گفت: اقدامات خوبی در راستای کاهش تصادفات انجام‌گرفته و در ادامه هم باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که حتی یک نفر هم کشته تصادفات نداشته باشیم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر تقویت نگاه پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: نگاه پیشگیرانه باید در سطوح مختلف اعم از مردم، نهادها و دستگاه‌ها و غیره، نهادینه شود. اگر پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم، بسیاری از جرائم کمتر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آزادی زندانیان غیر عمد گلستان دادگستري گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کریمی از آزادی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد این استان از ابتدای ماه رمضان تاکنون خبر داد و گفت: از مجموع زندانیان آزاد شده در این مدت، چهار نفر خانم سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد استان ادامه دارد، افزود: میزان کمک‌های خیرین زنجانی به این منظور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ادامه داد: خیرینی که قصد کمک حضوری به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اطلاع از پرونده زندانیان موارد و مبالغ مورد نظر خود را انتخاب و در این امر مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت غیرحضوری در این کار خداپسندانه نیز شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • ۱۷۰ زندانی در گلستان چشم انتظار کمک خیران هستند
  • ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در کنگاور، چشم‌انتظار همت خیران
  • ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در کنگاور، چشم‌انتظار همت خیران+فیلم