Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:55:43 GMT

سومین دوره شورای مرکزی ندای ایرانیان شکل گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۶۷۵

سومین دوره شورای مرکزی ندای ایرانیان شکل گرفت

اعضای اصلی سومین دوره شورای مرکزی ندای ایرانیان انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، اعضای اصلی سومین دوره شورای مرکزی ندای ایرانیان به شرح زیر است:

علی بختیاری، آرش بیک پور، نیما پروین، وحید توتونچی، عیسی چمبر، مجتبی حسینخانی، سیدمحمدصادق خرازی، پیمان خواجوی، سجاد سالک، علیرضا سحرخیز فومنی، عباس سلطانی، رضا شریفی، فاطمه شفیعی، امیر شهلا، محمدحسین شیخ محمدی، شهاب طباطبایی، مرتضی صفری، فاطمه فراهانی، مجید فراهانی، کاوه قدیری، محمد کیهانی، اشکان مجللی، محمد علی محسنی بندپی، سیداحمد موسوی و سعید نورمحمدی


اعضای علی البدل نیز به عبارتند از سالار احمدی، امیرحسین اسدبیگی، میلاد اکبری، داود روشنی، نوید مقدم و هادی وکیل زاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای مرکزی ندای ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی است، اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

وی افزود: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب‌های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می‌شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید و اضافه کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف، پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده‌های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز