Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:10:41 GMT

رقابت 70 تیرانداز در مسابقات رنکینگ استان البرز

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۷۰۳

رقابت 70 تیرانداز در مسابقات رنکینگ استان البرز

مسؤول هیات تیراندازی استان البرز از برگزاری مسابقات رنکینگ با شرکت 70 تیر انداز باهدف استعداد سنجی و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نرگس کشاورز مسؤول هیات تیراندازی استان در رابطه با برگزاری مسابقات تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی در استان البرز اظهار داشت:با توجه به استقبال خوب علاقمندان به رشته‌ی تیراندازی و حضور ملی پوشان در استان البرز این مسابقات برگزار شد تا ضمن برگزاری یک رقابت دوستانه بتوانیم برترین های این رشته ورزشی در استان را در رده های سنی مختلف شناسائی کنیم و با حضور در مسابقات رنکینگ دیگر استانهای کشور امتیاز شایسته ای کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز افزود: در تلاش هستیم تا این مسابقات رنکینگ، هر فصل در استان برگزار شود تا شاهد نتایج بهتری در این رشته ورزشی باشیم، چرا که میتواند موجب افزایش انگیزه ورشکاران و افزایش سطح کیفی ورزشکاران استان شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که در حال حاضر هیات تیراندازی استان توانسته است علاقمندان زیادی را در این رشته جذب کند در صدد هستیم تا با تعامل دیگر ارگانها،  مانند سپاه ، اتاق اصناف و سایر بخش ها ، سالنهایی را به منظور بهرمندی علاقمندان این رشته ورزشی در نظر بگیریم تا بتوانند از ظرفیت این ادارات استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات تیراندازی البرز تپانچه تفنگ بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان