Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:35:50 GMT

فیلم|روایت‌ از هبوط تا ظهور در هرمزگان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۷۲۳

فیلم|روایت‌ از هبوط تا ظهور در هرمزگان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان مهم ترین برنامه فرهنگی و مذهبی استان هرمزگان در دی ماه است و نمایشگاه "از هبوط تا ظهور" روایتگر حوادث حضرت آدم تا حضرت قائم در آن برگزار می‌شود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دی ماه سال جاری هرمزگان عطر روح نواز شهدا را به خود خواهدگرفت و بزرگترین رخداد فرهنگی خود را به میزبانی بندرعباس برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کنگره 1500 شهید استان هرمزگان برنامه‌های جانبی متعددی در نظرگرفته شده که از این میان می‌توان به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، نمایشگاه از هبوط تا ظهور، اجرای نمایش رزمی و نمایش های تئاتر اشاره کرد.

نمایشگاه از هبوط تا ظهور یکی از بخش های جذاب این کنگره خواهد بود که قرار است سیر وقایع تاریخی از زمان حضرت آدم تا ظهور حضرت قائم (عج) را روایت کند، در این نمایشگاه بخش‌های متعددی در نظرگرفته شده که می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها جذب خود کند و در نهایت مخاطب پس از بازدید یک دوره بصیرتی را به خوبی پشت سربگذارد.

از مهم ترین بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به ساخت مجسمه هواپیمای مسافربری ایرباس و ناو وینسنس آمریکا که بزرگترین مجسمه شنی خاورمیانه خواهد بود، بخش نهضت‌های پیش از انقلاب اسلامی، بخش تاریخی مربوط به زمان رهبری امام خامنه ای تاکنون و بخشی دیگر نیز به عنوان بخش ویژه پرده خوانی و نقالی استکه توسط راویان انجام خواهد شد. 

به همین مناسبت به محل برگزاری نمایشگاه در مصلی بندرعباس رفتیم و گزارشی از وضعیت آماده سازی این محل و بخش هایی که قرار است در این نمایشگاه در معرض دید مخاطبان قرارگیرد تهیه کردیم که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

گزارش از فاطمه رستخیز و میثم میرزاده

انتهای پیام/862/ش

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است