Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله آخر لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان سال ۱۳۹۸ روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه با حضور نایب رییس امور بانوان فدراسیون اسکیت پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مرحله آخر لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان در سال ۱۳۹۸ روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه با حضور مریم وفاخواه نایب رییس امور بانوان فدراسیون اسکیت و سایر مسئولین در محل سالن هایپر اسکیت تهران با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان طی چهار مرحله و برگزاری ۴۲ بازی به صورت رفت و برگشت به کار خود خاتمه داد و در پایان تیم کاناریام تهران با انجام ۱۲ بازی و کسب ۲۱ امتیاز مقام اول، تیم بوم باکس تهران با ۱۸ امتیاز دوم ، تیم ام دات آر تهران با ۱۸ امتیاز و بدلیل گل خورده بیشتر نسبت به بوم باکس تهران امتیاز سوم و تیم‌های هایپر اسکیت از تهران چهارم، آینده سازان پرشین قم پنجم، سامان گستر از همدان ششم و ریف اصفهان مقام هفتم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

در پایان عسل حیدری خانم گل بازی‌ها از تیم کاناریام با ۲۹ گل زده بهترین گلزن مسابقات، فاطمه اسماعیلی از تیم بوم باکس تهران با ۲۰ پاس گل بهترین پاسور گل و همچنین فاطمه اسماعیلی از تیم بوم باکس با۴۳ امتیاز (مجموع گل زده و پاس گل) امتیاز آورترین بازیکن و مهدیه نوروزی با ۶ گل خورده بهترین دروازه بان این دوره از بازی‌ها انتخاب شدند.

لازم به ذکر است از جذابیت‌های این مسابقات حضور  بچه‌های مبتلا به اتیسم در سالن مسابقات و گرفتن عکس‌های یادگاری با بازیکنان تیم‌ها و مسئولین بود.

 نتایج مرحله چهارم از دهمین دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان

روزهای ۲۱ و 22 آذر ماه ۱۳۹۸ در مجموعه ورزشی هایپر اسکیت به شرح ذیل می‌باشد:

۳۴- کاناریام تهران ۱۳

ریف اصفهان صفر

۳۵_ سامان گستر همدان ۱

آینده سازان پرشین قم ۳

۳۶_ ام دات آر صفر

بوم باکس صفر

۳۷_ سامان گسترهمدان ۳

ریف اصفهان صفر

۳۸_کاناریام تهران ۱

ام دات آر ۳

۳۹_بوم باکس تهران ۴

هایپر اسکیت ۱

۴۰_ریف اصفهان صفر

ام دات آر ۱۳

۴۱_هایپر اسکیت ۱

کاناریام تهران ۲

۴۲_آینده سازان پرشین ۱

بوم باکس تهران ۹

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی لیگ برتر مسابقات لیگ برتر برنا اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران