Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در جلسه هماهنگی قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی استان مرکزی بیان داشت: اولین موضوع در رفع معایب زیرساخت‌ها تعامل و همدلی و نظارت بر ایمنی ترددهای جاده‌ای توسط پلیس و راهداری است.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش پلیس این است که ضمن برقراری امنیت و آرامش، مشکلات مردم را به خصوص در زمینه راه و جاده‌ها رفع کرده و با تعامل بیشتر ایمنی را در حمل‌ونقل جاده‌ای برای مردم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش ۲ درصدی میزان تلفات سوانح رانندگی در استان طی امسال اظهار داشت: باید تلاش کرد با اصلاح زیرساخت‌ها و رفع معایب در محورهای پر حادثه، ارتقای ایمنی جاده‌ها حاصل شود.

مفخمی شهرستانی افزود: بایستی برنامه‌ریزی های به صورت مدون و بلند مدت صورت پذیرد تا با همدلی و همراهی به نتیجه‌ای مطلوب و عملی دست یابیم.

وی با اشاره به تلفات جاده‌ای و حوادث رانندگی به عنوان یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های راهبردی و عملیاتی موظف به رفع این دغدغه و دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نگاه علمی و راهبردی در افزایش ضریب ایمنی ترافیک را یکی از مؤلفه‌های هوشمند سازی دانست و گفت: با هوشمند سازی علاوه بر جبران کمبود نیروی انسانی در کنترل محورهای مواصلاتی می‌توان اشراف کامل و جامعی بر تمام ترددها و رفتار ترافیکی شهروندان اعمال کرد.

کد خبر 4797202

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی تردد وسایل نقلیه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محورهای استان مرکزی باز است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمام محورهای استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، میثم سیفوری اظهار کرد: طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی جاده‌ای و گزارش گشت‌های راهداری، اکنون در برخی محورهای استان شاهد بارش برف و در دیگر محورها شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: سامانه بارشی در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین اراک‌ازنا، وفس کمیجان، محور خنداب‌ملایر و همچنین محور خمین‌الیگودرز برف و سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی بارش باران ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمامی محورهای استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سیفوری تصریح کرد: رانندگان و کاربران جاده‌ای دقت داشته باشند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در غیر این صورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان مرکزی و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ کسب کنند.

کد خبر 739124

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گیلان روان و شلوغ است/ فوت ۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی
  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در باغ فدک
  • اصلاح رفتار ترافیکی را از خودمان شروع کنیم/ فراکسیون ایمنی راه ها تشکیل شود
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در همدان
  • تقویت سامانه بارشی در گلستان؛ احتیاط در تردد‌های جاده‌ای ضروری است
  • ضرورت تکمیل کریدور شمال به جنوب در کردستان
  • تمام محورهای استان مرکزی باز است
  • ۱۳ نفر در تصادفات برون شهری استان مرکزی جان خود را از دست دادند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز
  • مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد