Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی حاجتی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که در تیم دارم، از تمام اعتبار و آبروی خود برای سرپا نگهداشتن تیم شهرداری فومن استفاده کردم اما متاسفانه مسئولان هیچ توجهی به این تیم ندارند.

وی در خصوص عدم حضور بازیکنان در تمرینات نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه رقابت های دور رفت لیگ دسته دوم کشور حدود سه ماه به طول انجامید اما فقط حدود یک ماه بازیکنان شهرداری فومن در تمرینات حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اینک نیز بازیکنان حدود یک هفته در تمرینات حضور نیافته  و تمرین نکرده اند که دلیل اصلی آن، مشکلات مالی حل نشده است. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان در تمرینات حضور نمی یابند، حضورم بر سر تمرینات و بدون حضور بازیکنان معنایی ندارد اما امیدوارم که این مشکلات به زودی برطرف شود تا بازیکنان به تمرینات بازگردند.

حاجتی اضافه کرد: متاسفانه مشکلات باشگاه شهرداری فومن زیاد است و برطرف شدن این مشکلات نیاز مبرم این تیم می باشد که در این راستا انتظار داریم مسئولان به کمک تیم شهرداری فومن بشتابند.

تیم فوتبال شهرداری فومن که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، در پایان دور رفت این رقابت ها  با انجام ۱۳ مسابقه ، با کسب چهار تساوی و هشت شکست و تصاحب چهار امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها راه می یابند.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی