Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:15:04 GMT

۲۷ طرح آب و برق در استان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۲۳۶

۲۷ طرح آب و برق در استان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامران خرم مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان روز شنبه در نشست خبری گفت: تعدادی از این طرح‌ها روز سه‌شنبه در جریان سفر اردکانیان به کردستان و در قالب هفته نهم پویش "هر هفته الف ـ ب ـ ایران" به بهره‌برداری می‌رسد و تعدادی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از مجموع ۲۷ طرح که در جریان این سفر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود ۱۳ طرح قابل افتتاح، ۷ طرح قابل کلنگ‌زنی و ۷ طرح قابل بازدید است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان بیان کرد: وعده‌های وزیر نیرو در خصوص افزایش سهم تخصیص آب استان محقق شد و در جریان این سفر ۹۷ هزار هکتار از اراضی این استان زیر پوشش کشاورزی قرار می‌گیرد.

خرم همچنین از اشتغال‌زایی برای ۲ هزار و ۱۵۰ نفر در استان کردستان از محل پروژه انتقال و پمپاژ آب در سطح استان خبر داد و گفت: این مهم نیز یکی دیگر از وعده‌های تحقق یافته دکتر اردکانیان برای حوزه اشتغال‌زایی و کشاورزی کردستان به شمار می‌آید.

وی یکی از پروژه‌های قابل افتتاح در سفر وزیر نیرو را بخش دوم سامانه سد آزاد و انتقال آب از این سد به سد قوچم دهگلان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح، در ابن مسیر چهار هزار و ۳۰۰ کیلومتر هکتار از اراضی آبی می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • تداوم بارش‌ها در کردستان تا سه شنبه
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی