Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه زحمات بسیاری کشده شده تا امروز کار به دست ما برسد، گفت: ملاک مردم در انتخابات افراد سالم، صالح و ثابت قدم باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز 23 آذرماه، در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امیدواریم خدمتگذار خوبی برای نظام باشیم، اظهار کرد: یک عده قبل از انقلاب برگردن ما حق دارند و زمینه‌سازی کردند و هم افرادی که اوایل انقلاب بودند و دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه این‌ها یک گوشه کار را گرفتند از زمان آیت‌الله مدرس، آیت‌الله کاشانی و فداییان اسلام و ... همه برای برقراری حاکمیت اسلام تلاش کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: زحمات زیادی برای این انقلاب کشیده شده است و تا امروز کار به دست ما برسد خیلی از مسائل را پشت سر گذاشتیم ولی امروز به یاد نداریم و همه برای اعتلای کمله «لا اله الا الله» بوده است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: بعد از واقعه 15 خرداد و آزادی امام راحل جمعی از دانشجویان خدمت ایشان رسیدند و امام راحل در آن دیدار فرمودند حزب حزب نشوید، قسمت قسمت نشوید بلکه همه ید واحده باشید.
وی به تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: نیروهای مؤمن و متدین جمع شدند و این ائتلاف را تشکیل دادند که خیلی خوب است و در این راستا همه باهم باشید و همه را دعوت کنید.
آیت‌الله علما اظهار کرد: حقیقتاً مردم متدین و دلسوز هستند و مردم سرمایه‌های انقلاب و کشور هستند و امام(ره) از ابتدا به مستضعفین و پابرهنگان توجه داشت.
امام جمعه کرمانشاه گفت: سعی و تلاش ما این باشد که برای عامه مردم فکر و گفتمان امام و رهبری و افراد مخلص و کسانی که در خدمت نظام و انقلاب هستند را ترویج کنیم.
وی به انتخابات مجلس اشاره و اظهار کرد: برخی از نمایندگان با طایفه و گروهشان بالا می‌آیند و باید این را جا بیندازیم که ملاک‌ها و میزان‌ها مطرح است و آن چیزی که مطرح نیست طایفه و گروه است.
آیت‌الله علما با بیان اینکه باید در حد وظایف نمایندگان وعده‌های انتخاباتی داده شود، گفت: نمایندگان مجلس 2 وظیفه اصلی قانون‌گذاری و نظارت را برعهده دارند و کارشان آسفالت خیابان‌ها و توقعاتی از این قبیل نیست و باید این را برای مردم روشن کنیم.
وی تصریح کرد: باید مردم را روشن کنیم و فکرشان را بالا ببریم، برخی از مردم لوح فکری عمیقی ندارند لذا باید آن‌ها را برای انتخاب افراد سالم، صالح و ثابت قدم مهیا کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: چقدر مسئول داریم که وسط کار تغییر عقیده دادند، باید کسانی را انتخاب کنیم که در فراز و نشیب‌ها ثابت قدم باشند و در این زمینه ملاک‌های رهبری را در نظر بگیریم.
امام جمعه کرمانشاه افزود: باید به وظیفه خود عمل کنیم و افراد صالح و شایسه را انتخاب کنیم و قوی وارد گود شویم هرچند ممکن است در گود خدشه‌ای هم به ما وارد شود اما باید به وظیفه خود عمل کنیم.
وی با تأکید برایمکه نباید ترسید و عاقلانه و پخته و نه احساسی و از روی خواسته‌های نفسانی درست عمل کرد، گفت: باید وارد کارزار شوید و پخته و سنجیده عمل کنیم و عمل و رفتار ما حتی برای مخالفان الگو باشد که ببیند انقلاب چه تربیت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد آیت الله علما انتخابات مجلس استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دراین پیام مشترک آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم  وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ   روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم نهضت مردم یزد در براندازی رژیم ستمگر شاهنشاهی و پشتیبانی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره شریف است؛ در این روز مردم استان یزد با حماسه‌ای فراموش نشدنی قیام مردم قم و تبریز را تداوم بخشیدند و با دست خالی و همراه شهید بزرگوار حضرت آیت الله صدوقی (ره) که فریاد می‌زد اگر می‌خواهید به مردم شلیک کنید سینه صدوقی را هدف قرار دهید که صدوقی آماده مبارزه و آماده مرگ است، سینه خود را سپر گلوله‌های دژخیمان کردند و از نهضت مقدس اسلامی دفاع کردند که مزدوران طاغوت به سوی مردم دین باور و ولایتمدار یزد آتش گشودند و بدن مطهر عزیزان محمدحسین پارساییان، مهدی قدک‌فروشان، رضا نامداری، اصغر مرادی را آماج گلوله قرار دادند و به شهادت رساندند که بدون شک خونشان این نهال نوپا را آبیاری کرد و رفته رفته انقلااب اسلامی در ۲۲ بهمن به بار نشست و حکومت ستمشاهی برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوست و زمینه برقراری نظام اسلامی فراهم آورند که اعلام حکومت جمهوری اسلامی پس از رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم در ۱۲ فرودین سال ۱۳۵۸ رسماً اعلام گردید.   یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون شهیدان و مجاهدان و روز استقرار اولین حکومت اسلامی بعد از عصر ائمه) ع است  جهت گرامی داشت این روز به یاد ماندنی و خاطره شهداء و امام شهداء خصوصا شهدای دهم فروردین انتظار می‌رود مردم استان یزد در مراسمی که صبح روز پنجشنبه نهم فروردین ماه در مسجد روضه محمدیه از ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود بجّد شرکت نمایند تا ان شاءالله یادآوری خاطرات آن روز‌ها برای جوانان و نوجونان امروز باشد.  محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد  مهران فاطمی استاندار یزد  ابوالقاسم وافی نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری

دیگر خبرها

  • فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • آیت‌الله نورمفیدی: عمل صالح شاعران، استفاده از این ذوق برای ارتقای جامعه است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد