Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@22:47:41 GMT

هشتمین دوره طرح ملی «دادرس» در فومن برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۳۶۳

هشتمین دوره طرح ملی «دادرس» در فومن برگزار می شود

فاضل‌نیا از برگزاری هشتمین دوره طرح ملی «دادرس» در ۱۵واحد آموزشی فومن خبر داد.

«فاضل فاضل‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: هشتمین دوره طرح ملی «دادرس» به میزبانی 15 واحد آموزشی دوره اول متوسطه در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: طرح ملی دادرس برای افزایش آمادگی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مواقع بحران، افزایش سطح ایمنی، کاهش خطرپذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث مانند سیل و زلزله اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود، گفت: در این طرح مهارت‌های هشت‌گانه از جمله پناه‌گیری و خروج اضطراری، اطفاء حریق، حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، چادرزنی، شکسته‌بندی و آتل‌بندی و پانسمان و بانداژ به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

 

فاضل‌نیا تصریح کرد: امیدواریم با پتانسیلی که در کشور وجود دارد و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به آموزش‌های امدادی بتوانیم این نسل را که آینده‌سازان کشور هستند در برخورد با حوادث با توجه به اینکه کشور ما کشور حادثه خیزی است، آماده کنیم و مصدومیت افراد در مواجهه با بحران را کاهش دهیم.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن آموزش مهارت‌های طرح دادرس در بین دانش‌آموزان را بسیار کلیدی و مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای داشتن یک واحد آموزشی آماده باید همه اجزای مدرسه اعم از معلم، دانش‌آموز و فضای آموزشی آماده شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان اجلاس نماز استان بوشهر فعالیت های مسجدی سبک زندگی انتخابات طرح ملی دادرس طرح دادرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی

نبوی ثالث معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز امسال ۶۴۰ دانش آموز دختر و پسر در استان در ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی حضور یافته اند.

او افزود: زمینه‌سازی برای ارتقای مهارت‌های علمی، فردی و اجتماعی، مهم‌ترین هدف تشکیل پایگاه‌های و برگزاری آیین اعتکاف علمی در مدارس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

 مشارکت ۵۴۳ دانش‌آموز خراسان جنوبی در طرح اعتکاف علمی

نبوی ثالث با بیان این که پایگاه‌های اعتکاف علمی تا ۱۳ فرودین از ساعت ۷ صبح تا ١١ شب با حضور دانش آموزان فعال است؛ تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر خراسان جنوبی، در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه و اجرای برنامه تقویتی در پایگاه‌های اعتکاف علمی حضور خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: پس از تعطیلات و با آغاز فعالیت مدارس در سال جدید، این پایگاه‌ها در قالب قرائت خانه، همچنان به دانش آموزان متقاضی خدمات ارائه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی