Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفندماه بر نقش و وظیفه روابط عمومی ها جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امین بابایی در جلسه مشترک مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: رشد 25 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نوید مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با انواع توطئه‌ها و نقشه ها به دنبال ضربه زدن و فشار اقتصادی به جمهوری اسلامی هستند مردم با آگاهی و بصیرت و حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بیان کرد: در استان تهران 6 حوزه انتخابیه اصلی در تهران، شهریار، رباط کریم، دماوند، ورامین و پاکدشت تعیین شده و در کنار آن حوزه‌های فرعی تعریف شده که عملکرد خوبی داشتند.

بابایی با بیان اینکه عملکرد حوزه های تهران، ورامین، شهریار و دماوند به عنوان حوزه های اصلی در حوزه اطلاع رسانی بسیار چشمگیر است گفت: در زمینه انتخابات روابط عمومی ها باید فعال‌تر عمل کنند تا فضای شهرستان‌ها به لحاظ بصری رنگ و بوی انتخابات به خود بگیرد.

وی سپس تصریح کرد: ماهیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات شاید تحت تاثیر برخی مشکلات اقتصادی قرار گیرد اما مردم نشان دادند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند، از اینرو امروز مهم ترین وظیفه  روابط عمومی ها بسترسازی و تبیین خدمات دولت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران سپس با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌های استان تهران در رسانه ملی تأکید کرد: برای معرفی ظرفیت شهرستان های استان تهران از رسانه ملی برنامه داریم و اقدامات لازم در این زمینه پیگیری می‌شود.

بابایی به ضرورت نوآوری در عرصه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که فضای مجازی اهمیت مضاعفی پیدا کرد حضور موثر در این فضا با نوآوری و ایده‌های خلاق در قالب اینفوگرافی، موشن‌گرافی و غیره نقش موثری در جذب مخاطب دارد.

وی همچنین تصریح کرد: پایش روزانه  عملکرد روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی در استان تهران در دستورکار قرار دارد و بر این اساس عملکرد روابط عمومی های فرمانداری های استان تهران در سه گروه برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار مورد سنجش قرار می‌گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران انتخابات جمهوری اسلامی دماوند روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند

به گزارش قدس آنلاین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند