Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:28:44 GMT

متقاضیان مسکن در پرند و پردیس ثبت‌نام کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۴۶۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در مرحله نخست ثبت نام در 30 آذر جاری، فقط اطلاعات هویتی و کد پستی مورد نیاز است و برای آنکه حق شهروندان ضایع نشوند، بهتر است که متقاضیان از اینترنت پر سرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده کنند.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان روز شنبه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: به غیر از ساکنان تهران که در پرند و پردیس ساماندهی می شوند، سایر شهروندان استان تهران در محلی که حداقل پنج سال در آن سابقه سکونت می توانند ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: متقاضیان با دقت و توان سنجی قدرت مالی خود برای ثبت نام در طرح ملی مسکن اقدام کنند.

نگهبان اظهارداشت: متقاضی برای استفاده از تسهیلات مسکن اقدام ملی باید توان سنجی لازم را در خصوص بازپرداخت داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در مرحله نخست ثبت نام در 30 آذر جاری، فقط اطلاعات هویتی و کد پستی مورد نیاز است و برای آنکه حق شهروندان ضایع نشوند، بهتر است که متقاضیان از اینترنت پر سرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر متقاضی به غیر از پایتخت نشینان محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند چون در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل رصد خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه www.tem.mrud.ir مراجعه کنند و متوجه باشند که تا زمانی که کد رهگیری 10 رقمی را دریافت نکرده اند، مراحل ثبت نام به اتمام نرسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان پس از اتمام مراحل ثبت نام الکترونیک، باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر 200 کیلو بایت باشند.

وی اضافه کرد: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید شرایط اقساط بانک مسکن را متقاضیان مد نظر داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی بوریس جانسون مسکن پردیس پرند متقاضیان مسکن انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود

طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان  با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد