Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی زنگ ورزش مقاطع مختلف در مدارس شهر و بخشی از استان تهران خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به انباشت آلاینده‌ها و غلظت ذرات معلق هوای تهران، مقرر شد تا زنگ ورزش مدارس در تمامی مقاطع روز شنبه ۲۳ آذر ماه در شهر و استان تهران به استثنای مدارس شهرستان‌های شرق استان، به حالت تعلیق درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زنگ ورزش مدارس استان تهران هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم

ابوالقاسم مقیمی گفت: همچنین طی این مدت ۴۸ هزار مسافر در مدارس، ۳۶ هزار نفر در بوستان‌ها، ۴۰ هزار نفر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، ۱۲ هزار نفر در مساجد و بقاع متبرکه، ۶ هزار نفر در مراکز خیریه و چهار هزار نفر نیز در سالن‌های ورزشی استان، اسکان یافتند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم  با اشاره به تردد هشت میلیون و ۷۶۴ هزار مسافر از محور‌های قم، گفت: طی این مدت ۱۱ مسافر نوروزی در طول راه‌های استان قم جان خود را ازدست دادند.

او ادامه داد: از زمان آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۲ هزار و ۲۸ سانحه در استان قم اتفاق افتاده که یک‌هزار و ۶۹۱ مورد از آنها در داخل شهر و ۳۳۷ مورد نیز در راه‌های برون‌شهری به وقوع پیوسته است.

مقیمی با اشاره به نحوه نظارت بر بازار کالا و خدمات، عنوان کرد: در این مدت هفت هزار بازرسی در سطح استان قم انجام‌گرفته و برای ۲۱۱ پرونده تخلف ۴۸ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده‌است.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۶ واحد صنفی و خدماتی این استان به‌خاطر اصرار بر انجام تخلف پلمب شده‌است.

مقیمی در پایان گفت: اورژانس قم نیز تاکنون به چهار هزار و ۲۰۰ مأموریت اعزام و به بیش از سه هزار و ۵۰۰ مسافر و زائر امدادرسانی کرده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد
  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک