Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@20:22:55 GMT

ترکیب سایپا در دیدار مقابل پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۵۵۹

ترکیب سایپا در بازی امروز مشخص شد.

طرفداری- درچارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های پرسپولیس و سایپا به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری، در این دیدار که از ساعت 15:00 آغاز می شود، ترکیب سایپا به شرح زیر است:

حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با وجود اختلاف یک امتیازی با استقلال و رقابت تنگاتنگ دو تیم در مسیر قهرمانی، شاگردان اوسمار ویرا در این دیدار خارج از خانه محکوم به شکست حریف آبادانی خود هستند.

در سوی مقابل، صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و در خطر سقوط قرار دارد و به همین خاطر در این بازی خانگی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خواهد داشت، شرایط دو تیم باعث شده تا این دیدار بیش از هر زمانی حساس و برای هر دو تیم حیاتی باشد.

تیم پرسپولیس در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیز با ترکیب پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین مشخص شد
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد