Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته پژوهش، روز دوشنبه 25 آذر ماه تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان دانشگاه علم و صنعت ایران، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منطقه آزاد کیش با حضور روسای دانشگاه و سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضا می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، عقد این تفاهم نامه با هدف شناسایی و برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی منطقه آزاد کیش، برنامه ریزی برای تجاری سازی و ایجاد فناوری های مورد علاقه سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه آزاد کیش و کمک به رفع چالش‌های ملی با همکاری سه طرف صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به منظور پیشبرد این همکاری، کارگروهی با حضور نمایندگان هر سه مجموعه تشکیل شده و زمینه‌های همکاری مشترک شناسایی شده و برای عملیاتی کردن آنها اقدام خواهد شد.

به دنبال عقد تفاهم نامه سه جانبه، عیسی­ کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و  غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم هفته پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران که از ساعت 13:30 در مجتمع امام خمینی این دانشگاه برگزار می شود، حضور می یابند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست علم دانشگاه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند