Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:19:48 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۶۱۴

ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا اعلام شد

ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برای دیدار با سایپا مشخص شد.

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ نوزدهم در ورزشگاه شهر قدس مهمان سایپا است. در این بازی گابریل کالدرون مجددا به ترکیب نفرات خود در خط دفاع دست زده و با چند تغییر تیمش را برای این بازی آماده کرده است.

 

درون دروازه پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند از ناحیه کشاله، گلر کروات این تیم خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خط دفاعی محمد حسین کنعانی زادگان به نیمکت ذخیره ها منتقل شده و سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده زوج مدافعان میانی پرسپولیس هستند. دیگر تغییر کالدرون مربوط به سمت چپ خط دفاع است؛ جایی که بعد از چند بازی فرصت به محمد نادری رسیده تا به جای محمد انصاری در ترکیب اصلی قرار بگیرد. مدافع راست سرخپوشان هم مثل دیدارهای قبلی، مهدی شیری است که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده است.

 

هافبک های مرکزی پرسپولیس مانند دیدارهای قبل احمد نوراللهی و محسن ربیع خواه هستند. کالدرون از این ترکیب دو نفره در میانه میدان راضی است و یک بار دیگر آنها را کنار هم در بین نفرات اصلی قرار داده است.

 

 

مهدی ترابی بشار رسن و وحید امیری هم سه عنصر تهاجمی پرسپولیس هستند که مثل بازی های قبلی در ترکیب اصلی قرار دارند. این سه نفر در کنار هم عملکرد خوبی داشته اند. ترابی که ستاره بی بدیل پرسپولیس در این فصل بوده، بشار رسن هم از زمانی که به ترکیب اصلی اضافه شده یک مهره درخشان برای پرسپولیس بوده و وحید امیری هم رفته رفته فرم مناسب خود را بازیابی کرده است.

 

مهاجم هدف تیم پرسپولیس هم علی علیپور است. امید اصلی گلزنی سرخ ها در این فصل که تا کنون 4 گل در لیگ به ثمر رسانده، به دنبال این است که سرانجام در دو هفته متوالی لیگ برتر گلزنی کند. او هفته قبل دروازه گل گهر را باز کرده بود.

 

بدین ترتیب، نفرات اصلی پرسپولیس مقابل سایپا عبارتند از:


بوژیدار رادوشویچ - محمد نادری - سید جلال حسینی - شجاع خلیل زاده - مهدی شیری - احمد نوراللهی - محسن ربیع خواه - مهدی ترابی - بشار رسن - وحید امیری - علی علیپور

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم ملی به این شرح است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی، مهدی طارمی.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان