Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رفیعی گفت: با توجه به کمیت و کیفیت بالا و عدم مصرف داخلی محصول پای مرغ می توان صادرات آن به کشور چین را در جهت افزایش ارزش افزوده انجام داد. تاریخ انتشار: 13:49 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۷۱۷

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، علیرضا رفیعی‌پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جریان سفر به چین و پیش از دیدار با همتای خود در این کشور با محمد کشاورززاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن دیدار کرد و به تبادل نظر پیرامون توافق‌های سفر پیشین خود و محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی کشورمان به چین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کشاورززاده، سفیر ایران در چین به تشریح خصوصیات مورد انتظار طرف چینی برای هیئت اعزامی از دامپزشکی ایران به پکن پرداخت و افزود: از آنجا که چینی‌ها به تساهل و تسامح فعالیت‌های بازرگانی اعتقاد ویژه دارند باید تا حدِ امکان تلاش کرد فرایند اجرای توافق‌های دوجانبه به درازا نکشد و در همان زمان مورد توافق به اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد میوه‌های مصرفی در چین وارداتی است و از آنجا که هر ساله نمایشگاه واردات شانگ‌های در این کشور برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است تا بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی در معرفی پتانسیل‌های صادراتی ایران به چین نظیر فرش ایرانی و همچنین زعفران کوشا باشند.

در این دیدار، رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن ابراز علاقه متقابل کشورمان به گسترش همکاری‌های دو کشور با اشاره به دستاورد‌های بی‌نظیر صادرات میگوی ایران به چین که خوشبختانه به نتایج خوبی هم رسیده است، به سایر دستاورد‌های فوق‌العاده سفر مرداد ماه سال جاری به اتفاق وزیر سابق جهاد کشاورزی کشورمان اشاره کرد و افزود: البته در حوزه فرآورده‌های تولیدی تحت‌نظر سازمان دامپزشکی، محصول پای مرغ با توجه به کمیت و کیفیت بالا و عدم مصرف داخلی قابل توجه، می‌تواند به وفور به این کشور صادر شود و ارزش افزوده خوبی را عاید تولیدکنندگان داخلی کشورمان کند.

بیشتر بخوانید: حیات وحش منشاء ۷۰ درصد بیماری‌های نوظهور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی،   در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان بسیج شهرستان شوط که در این شهرستان برگزار شد، گفت: اهتمام برای جهاد تبیین امسال باید در راس فعالیت‌ها و امور قرار گیرد تا از این طریق گام‌های بلندی برای تحقق برنامه‌ها و اهداف بسیج برداشته شود، امید است از این رهگذر شاهد عملی شدن شعار سال نیز باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان و کارکنان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند، ادامه داد: تلاش برای تامین رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا بایستی به وحدت بین اهل تشیع و تسنن توجه جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال جدید تلاش برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید در اولویت همه مدیران و مسئولان قرار گیرد و به صورت شبانه روزی در این راستا پای کار باشند، اضافه کرد: پروژ‌های ناقص و در حال اقدام باید سریع‌ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

رجبی بر لزوم توجه هر چه بیشتر به نسل جدید کشورمان اعم از دانش آموزان دختر و پسر توسط این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: این قشر از جامعه جایگاه مهم و حیاتی را در آینده به دست خواهند آورد و سکان هدایت کشور را به دست می‌گیرند، بنابراین بایستی با معلمان ارتباط بهتر و موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست نسل جدید کشورمان خواهند بود، ادامه داد: مسئولان آینده از همین دانش آموزان تربیت شده این نسل انتخاب خواهند شد، بنابراین لازم است که در تربیت و پرورش آنها بیش از پیش تامل شود تا به عنوان یک فرد متعهد و توانمند پرورش پیدا کنند و ایران اسلامی را بتوانند در مسیر توسعه قرار دهند

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • شرایط واردات گوشت قرمز و دام از ۷ کشور فراهم شد
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه