Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که این نهاد حوزوی از سال گذشته تا امروز ۲۷۰ تولید پژوهشی داشته است، گفت: از این تعداد ۲۵۹ مورد کتاب و بقیه فناوری های نوین، اپ های جدید و سایت های جدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «نجف لک زایی» در مراسم افتتاحیه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه  علمیه قم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های غدیر برگزار شد، با بیان این که همه بخش های دفتر تبلیغات اسلامی در موضوع پژوهش فعال هستند، گفت: ما امسال از حدود 270 اثر جدید اعم از کتاب و فناوری های نوین رونمایی می‌ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: از این 270 مورد 259 مورد کتاب و بقیه فناوری های نوین و اپ های جدید و سایت های نویی است که انشاءالله کلیت آن رونمایی می‌ شود ولی با توجه کمبود مکان برای مجلدات آثار، بخشی از آثار را پرده برداری خواهیم کرد؛ سال نیز گذشته از 220 اثر در بخش کتاب و حدود 16 اثر در بخش فناوری های نوین رونمایی کردیم،

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی عنوان کرد: همانطور که می‌ دانید رهبر معظم انقلاب در هفت توصیه ای که در بیانیه گام دوم آورده اند، اولین توصیه ایشان توصیه به علم و پژوهش است و خدا را شاکریم ما در دفتر تبلیغات اسلامی هم در بخش آموزش و هم در بخش پژوهش در حوزه مأموریت های دفتر تبلیغات اسلامی با اشراف و نظارت ریاست محترم دفتر و پشتیبانی هیأت امنای محترم حرکت های رو به جلویی داشته ایم.

وی با تأکید بر این که در ارتباط با شش توصیه بعدی بیانیه گام دوم انقلاب نیز دفتر تبلیغات اسلامی فعال بوده است، گفت: از جمله در بخش سبک زندگی کارهای خوبی انجام شده که از جمله آنها میز سبک زندگی و 16 اثر جدید است که در همین نمایشگاه رونمایی می‌ شود و امیدواریم تا سال آینده دانشنامه سبک زندگی هم به سرانجام برسد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: دائرة المعارف قرآن کریم بخشی از زیرساخت توجه به مسائل اسلامی در علوم انسانی است، این هم کار بزرگی است که در حال تکمیل است و در حوزه های تخصصی هم بخشی از آن منتشر شده است که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این کار ابراز رضایت کردند.

وی تصریح کرد: در مورد روابط خارجی، عزت ملی و مرز بندی با دشمنان نیز فعالیت های خوبی انجام شده است که در حوزه مطالعات اسلامی و امنیت تا سال آینده بسته کاملی منتشر می‌ شود.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که توصیه دوم رهبر معظم انقلاب به اخلاق و معنویت بوده است، گفت: در پژوهشکده اخلاق و معنویت نیز الحمدلله کارهای خوبی انجام شده و پروژه های خوبی هم در دست انجام است.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان اجلاس نماز استان بوشهر انتخابات نماز جمعه قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید

نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع به مناسبت هشتم شوال؛ یکصدویکمین سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع علیهم‌السلام در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی واقع در قم، خیابان شهداء(صفاییه)، نبش کوچه 17برگزار می شود.

در آیین گشایش این نمایشگاه که ساعت 17 روز پنج‌شنبه 30 فروردین ماه  1403 با حضور هنرمندان و پژوهشگران صورت می پذیرد، از انیمیشن سه بعدی حرم مطهر رونمایی و ابعاد تاریخی فاجعه هشتم شوال بررسی خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه که به همت گروه مردمی بهشت بقیع با همکاری اداره هنرهای تجسمی و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد، آخرین عکس نویافته از بقیع به نمایش درخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید