Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت فلسطین آمار جدیدی از قربانیان تظاهرات بازگشت در غزه منتشر کرده است.

اخبار بین‌الملل- بر اساس این گزارش، این وزارتخانه در گزارشی اعلام کرد که از آغاز تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه در ۳۰ مارس سال گذشته تاکنون، ۳۲۷ فلسطینی از جمله ۴۶ کودک به شهادت رسیده اند.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین ، در جریان سلسله تظاهرات های بازگشت همچنین ۲۱ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در حال حاضر اجساد ۱۵ نفر از شهدا هنوز هم در اختیار رژیم صهیونیستی است و این رژیم از تحویل آنها به خانواده‌هایشان خودداری می‌کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی وزارت بهداشت فلسطین قربانیان تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

منابع خبری بامداد شنبه از شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی را در محله السلطان واقع در غرب رفح هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غرب رفح تاکنون ۹ فلسطینی از جمله تعدادی زن و کودک شهید و شماری نیز زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • تعداد شهدای نوار غزه از ۳۴ هزار تن فراتر رفت
  • مخالفت قاطعانه رهبر حزب شاس و عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هرگونه حمله به ایران/ حماس: پاسخ ایران ثابت کرد که دوران بزن در رو دیگر به سر آمده است/ ۱۶ نفر از اسرای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند/ سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک ش
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته