Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بخش پذیرش مرکز ملی سرطان تاکید کرد: تعداد بیماران و کودکان یمنی مبتلا به سرطان به خاطر تجاوزها و حملات ائتلاف عربی و محاصره یمن افزایش یافته و سازمان ملل مسئول این وضعیت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، علی المنصور، مدیر بخش پذیرش مرکز ملی سرطان یمن تصریح کرد: آمار مرگ و میر کودکان مبتلا به سرطان رو به افزایش است و سازمان ملل مسئول این وضعیت است و باید متجاوزان را تحت فشار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، حمود هدیش، رئیس بخش اطفال در مرکز ملی سرطان گفت: مرکز ما در دو بخش بستری و کلینیک‌های مشاوره، پذیرای شمار زیادی از مبتلایان قدیمی و جدید به بیماری سرطان است.

رئیس بخش اطفال در مرکز ملی سرطان همچنین عنوان داشت: برخی مبتلایان به سرطان به دلیل شرایطی که خانواده‌های یمنی به خاطر تجاوز و حملات ائتلاف عربی از آن رنج می‌برند، قبل از این که در این مرکز بستری شوند و تحت معالجه و درمان قرار بگیرند، فوت می‌کنند.

بنا بر گزارش سازمان ملل، جنگ در فقیرترین کشور عربی منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی و آواره شدن سه میلیون تن دیگر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ یمن سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه های صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کردند که پایگاه هوایی راهبردی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شاهد وقوع انفجار بوده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته بود.

پایگاه میرون با دارا بودن شمار زیادی از نیروهای زبده ارتش رژیم صهیونیستی، مرکز کنترل و مدیریت عملیات های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه لبنان، سوریه، قبرس و منطقه شمالی بخش شرق دریای مدیترانه است و مرکز اصلی عملیات ارسال پارازیت در این مناطق به شمار می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • شیوع بیماری پوستی در پکتیکا
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • بیشتر کودکان مبتلا به سندرم داون دچار آپنه خواب هستند
  • اکثر کودکان مبتلا به سندرم داون دچار آپنه خواب هستند