Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلحشوری در گفت و گو با برنا گفت: من و تو خیلی کار غیر حرفه ای و غیراخلاقی انجام داد. با «نو کالر آی دی» با من تماس گرفته شد وقتی اینها زنگ زدند، دفعه اول جواب ندادم چون متوجه نشدم. یکی از دوستانم با «نو کالر آی دی» بامن تماس می‌گیرد گمان کردم اوست زنگ زدم و پاسخ نداد. بعد از چند ساعتی با این نو کالر آی دی مجددا زنگ زدند و جواب دادم، گفت من رحمانی هستم خبرنگار آزاد، چند بار هم پرسیدم خبرنگار آزاد یعنی چه؟ و برای کجا کار می‌کنید؟ که گفت گزارش کوتاه تهیه می کنم و در حین صحبتم گفت: کمیسیون ویژه‌ای می‌خواهید برای حوادث آبان ماه تشکیل دهید، دیدم چیز خاصی نیست و این را قبلا هم خبری کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به سوالش گفتم در جریان طرحی هستیم تا کمیسیون ویژه‌ای را بعد از تعطیلات مجلس به صحنه بیاوریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات مصاحبه برنا مجلس تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه راشا تودی به تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران اعتراف کرد.

سرویس جهان مشرق - پس از چند روز سانسور اخبار تلفات و خسارات حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی توسط رسانه های رژیم صهیونیستی، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در مصاحبه با شبکه راشاتودی، به تلفات گسترده صهیونیست‌ها اشاره کرد.

بن گویر در مصاحبه خود با شبکه راشا تودی میگوید:

«ما روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم. بعد از مواجهه با حمله هفت اکتبر، ما مورد یک حمله گسترده قرار گرفتیم و در حمله ایران، دو پایگاه اصلی نیروی هوایی ارتش نابود شد و سربازان زیادی کشته شدند»

«نیروهای امنیتی و بخشی از فرماندهان ارتش با حمایت احزاب چپ، امنیت اسرائیل فدای مصالح انتخاباتی بایدن کرده اند همانطور که قبلا گفته ام به نظر من لازم است پاسخ ما به ایران در اسرع وقت و همه جانبه باشد و لزومی ندارد متناسب با حمله ایران باشد» (پاسخ ما میتواند شدید تر باشد)

این اظهارات بی سابقه و بسیار مهم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که مقامات و رسانه های عبری زبان به منظور پنهان کردن عمق خسارات و تلفات ناشی از حمله 26 فروردین ایران به سرزمین های اشغالی سانسور خبری شدیدی اعمال کرده اند.

دیگر خبرها

  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • ماجرای دختر پادشاه اردن که جنجالی شد