Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوبشرق با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز در تاریخ ۲۵ تا ۲۹ آذرماه جاری گفت: شرکت ها و واحدهای اقتصادی استان کرمان توانمندی های خود را در مساحت ۲۰۰۰ متری نمایشگاه تبریز به نمایش خواهند گذاشت که شامل حدودا ۸۰ غرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"امیرحسین سعید" ظهر امروز ۲۳ آذرماه در نشست خبری پیرامون برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در بخش های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و گردشگری در تبریز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۵ تا ۲۹ آذرماه جاری افزود: برای حضور در نمایشگاه به صورت تخصصی ورود کرده و معرفی صنایع کوچک را به خانه صنعت و معدن واگذار کردیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوبشرق با اشاره به اینکه صنایع مس، گل گهر و شرکت میدکو با شرکت‌های زیرمجموعه‌شان به صورت مستقل در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند بیان کرد: حضور شرکت های گردشگری را به کمیسیون های تخصصی واگذار کرده ایم تا در راستای اهداف استان در نمایشگاه حاضر شوند.

وی افزود: شرکت ها و واحدهای اقتصادی استان کرمان توانمندی های خود را در مساحت ۲۰۰۰ متری نمایشگاه تبریز به نمایش خواهند گذاشت که شامل حدودا ۸۰ غرفه خواهد بود.

سعید با اشاره به اینکه هزینه حضور در نمایشگاه توسط خود شرکت ها پرداخت شده، تصریح کرد: شرکت نمایشگاه ها برنامه ریزی برای ارائه توانمندی های استان کرمان در بازارهای هدف را در برنامه دارد و در حال برنامه ریزی برای حضور در کشورهای قطر و عمان نیز هستیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های جنوبشرق با بیان اینکه حضور در کشور ترکیه را در سال ۲۰۲۰ خواهیم داشت و برای نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ امارات نیز برنامه خواهیم داشت  افزود: نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در سال ۹۶ در مشهد برگزار شده و علی رغم مشکلات اقتصادی و تحریم کشور، نمایشگاه امسال ۴۰ درصد نسبت به نمایشگاه مشهد رشد داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»