Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@06:29:46 GMT

خوزستان ظرفیت های وسیعی در حوزه قرآنی دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۲۸۹۶

خوزستان ظرفیت های وسیعی در حوزه قرآنی دارد

جوروند با بیان اینکه خوزستان استانی قرآنی است گفت: مدعی هستیم که این استان در حوزه های مختلف قرآنی ظرفیت های بسیار وسیعی دارد و در این حوزه در کشور سرآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمد جوروند» امروز (شنبه 23 آذر) در امروز (شنبه 23 آذر) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر کشور که به میزبانی استان خوزستان در شهر منتظران دزفول برگزار شد اظهار کرد: مفتخریم که میزبان خادمان حوزه های مختلف قرآنی کشور در استان خوزستان و شهر منتظران دزفول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان استانی قرآنی است اضافه کرد: مدعی هستیم که این استان در حوزه های مختلف قرآنی ظرفیت های بسیار وسیعی دارد و در این حوزه در کشور سرآمد است.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد قرآنی کشوری در خوزستان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم همواره شاهد چنین برنامه های در سطح استان باشیم افزود: بدیهی است اگر میزبانی مردم شهر منتظران نبود قطعا امروز این رویداد بزرگ به این خوبی برگزار نمی شد.

 

جوروند در پایان از زحمات تمام دست اندرکاران و زحمتکشان این برنامه که تمام سعی و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم قرآنی به کار گرفتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان اجلاس نماز استان بوشهر انتخابات فعالیت های مسجدی سبک زندگی جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ عوض علیزاده مقدم در جلسه تبیین سیاست‌ها و نقش صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان‌شمالی بر برنامه محور بودن بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت اجتماعی بهره برد و در تامین مالی تنها به بانک‌ها متکی نشویم به گونه‌ای که باید ابزار‌های مالی جدیدی احصا و از نظرات افراد نخبه استفاده شود.
وی در ادامه افزود: مردم در حوزه کشاورزی حضور فعالی دارند که برای رفع مشکلات باید از ظرفیت خود آنها بهره بگیریم.

برنامه ریزی برای توسعه بخش کشاورزی باید هدفمند باشد
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی هم در این جلسه بابیان اینکه تنها ۳.۶ درصد سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی در بخش کشاورزی است گفت: باید این میزان با برنامه ریزی هدفمند افزایش یابد.
محمد محمدزاده اضافه کرد: براساس برنامه‌ها باید سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان به هشت درصد برسد که برای رسیدن به این مهم باید تلاش‌ها مضاعف شود.
وی افزود: پیشران اقتصادی خراسان شمالی در بخش کشاورزی است بنابراین سرمایه گذاری‌ها نیز باید به این بخش هدایت شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: خراسان شمالی ۳۹۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که از مجموع این سطح ۱۰۹ هزار هکتار اراضی آبی و ۲۸۴ هزار هکتار اراضی دیم است.
محمدزاده با بیان اینکه خراسان شمالی دارای ۵۹ محصول باغی و زراعی است، بیان کرد: سالانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود که نیازمند سرمایه‌گذاری در این حوزه برای افزایش درآمد کشاورزان است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های خراسان شمالی در حوزه دامپروری نیز گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دامی در استان نگهداری و پرورش داده می‌شود که صندوق بخش کشاورزی با مشارکت اتحادیه‌ها باید به این بخش ورود پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ رویداد فرهنگی خوزستان در تقویم گردشگری کشور
  • برپایی سیاه چادر در ورودی دزفول برای استقبال از مهمانان نوروزی
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست /۲۰ برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست/ 20برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور